معاون امور اجتماعی بهزیستی سازمان بهزیستی گفت: تأثیرات سیاست‌گذاری‌های کلان کشوری قبل از تصویب آسیب‌شناسی شود.
کد خبر: ۱۳۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱ 25 November 2015
معاون امور اجتماعی بهزیستی سازمان بهزیستی گفت: تأثیرات سیاست‌گذاری‌های کلان کشوری قبل از تصویب آسیب‌شناسی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حبیب الله مسعودی فرید در همایش ملی خانواده، زنان، حمایتهای اجتماعی، تهدیدها و فرصت‌ها که امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پیش از تصویب و تدوین سیاستگذاری‌های کلان کشوری ضروری است که تاثیرات این سیاست‌ها بر روی زندگی و عملکرد زنان در جامعه در نظر گرفته شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به ضرورت توجه و تسریع در مداخله به موقع در وضعیت زنان آسیب دیده، افزود: عوارض و عواقب آسیبهای اجتماعی بر روی زنان در جامعه به نسبت مردان بیشتر است و ورود به حوزه آسیبهای اجتماعی زنان حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده و زنان در ادبیات دینی و اسلامی، خاطرنشان کرد: تاثیرات آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد بر روی زنان در جامعه، با همدلی بین بخشی ارگانهای اجتماعی و توجه ویژه در برنامه‌ریزی‌ها کاهش می‌یابد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با بیان اینکه استحکام نظام خانواده نیازمند توجه و همکاری سایر ارگانهای جامعه است، گفت: ازدواج منجر به کسب تجارب بیشتر افراد در زندگی می‌شود و نگرش زوجها نیز بعد از ازدواج دچار تغییراتی می‌شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: با وجود ایجاد نهضت فردگرایی در کشورهای غربی در چند دهه اخیر، ولی جایگاه خانواده در سراسر دنیا اهمیت ویژه‌ای دارد و از ارکان مهم و اساسی در جامعه محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار