به مناسبت هفته بسیج اکیپ بسیج جامعه پزشکی جهت خدمت رسانی رایگان در درمانگاه صحرایی لیردف به نام شهید گم شاد ابراهیم نژاد مستقر شد.
کد خبر: ۱۳۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 26 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، علی سالاری فرماندارجاسک در حاشیه افتتاح این بیمارستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: پراکندگی جمعیت و وسعت شهرستان و عدم حضور متخصص مانند قلب ،مغز واعصاب وچشم پزشکی  بصورت ثابت در جاسک  باعث می شود که تعدادی از افراد نیازمند از این خدمات بطور مناسب وشایسته بهرمند نگردند .
 
سالاری در ادامه با ابراز خرسندی از حضور متخصصان مجرب بسیجی در مرکز بخش لیردف افزود: پزشکان حاضردر این فرصت چند روزه درمان را تشخیص می دهند و علاوه بر مداوا در صورت نیاز در مرکز استان وبیمارستان های دولتی آمادگی پذیرش بیماران این بخش وشهرستان را اعلام کرده اند واین حرکت بسیجی آنها قابل تحسین است .
 
وی افزود : درسطح شهرستان افرادی هستند که بدلایل مسایل مالی توانایی مراجعه به مرکز استان وبیمارستانهای مجهز کشور راندارند و در سفرمعاون سیاسی استاندار ودیداربا مدد جویان کمیته امداد وبهزیستی این موضوع مطرح گردید و امروز عصر اکیپ متخصیص مورد نیاز برای مداوای این افراد به درمانگاه شهر نیز اعزام    می گردند.
 
دکتر حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک هدف از برپایی بیمارستان های صحرایی را کم کردن هزینه های درمانی و ارائه بالاترین سطح خدمات در مناطق محروم دانست و گفت: پیش بینی می شود بیش از 3  هزار نفر از خدمات این بیمارستان استفاده نمایند.
 
وی تصریح کرد: این اکیپ شامل22 نفر از پزشکان متخصص، پزشکان عمومی، روانشناسان و ماما هستند در رشته هی تخصصی داخلی، قلب، جراحی عمومی، زنان، کلیه و مجاری ادراری، چشم پزشکی، دندانپزشکی، پوست، اورولوژی، روانپزشکی، اطفال، روانشناس، بینایی سنجی، مشاوره آموزش بهداشت، آزمایشگاه، رادیولوژی و همچنین متخصص طب فیزیک و توان بخشی در طی چهار روز به مردم شریف و نجیب روستای لیردف خدمت رسانی می نمایند.
 
اعزام تیم پزشکی به مناطق کم برخوردار و محروم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که نگذارید مردم غیر از ناراحتی و درد مشکل هزینه درمان داشته باشند انجام میشود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار