شهردار یاسوج از راه‌اندازی دفتر سرمایه گذاری در شهرداری این شهر خبر داد و گفت: 80 پروژه مطالعه شده به منظور سرمایه‌گذاری در یاسوج وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 29 November 2015
شهردار یاسوج از راه‌اندازی دفتر سرمایه گذاری در شهرداری این شهر خبر داد و گفت: 80 پروژه مطالعه شده به منظور سرمایه‌گذاری در یاسوج وجود دارد.
محمدعلی جاوید در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: 80 پروژه اقتصادی که قابلیت سرمایه‌گذاری دارد در شهر یاسوج شناسایی، مطالعه و در شورای شهر تصویب شده است.
وی عنوان کرد: سرمایه‌گذران می‌توانند بر اساس اولویت‌های خود در این پروژه‌ها به منظور مشارکت و سرمایه‌گذاری فعالیت داشته باشند و در این زمینه شهرداری یاسوج از هیچ گونه همکاری برای تسریع در روند اجرایی دریغ نمی‌کند.
شهردار یاسوج از ساماندهی پارک جنگلی یاسوج خبر داد و افزود: بدون مطالعه کاری را انجام نمی‎دهیم و اجازه ساخت و ساز تا تهیه طرح را نداریم و به طور حتم بعد از اتمام روند قانونی مقدمات کار عملیات اجرایی آغاز می‌شود.
جاوید با اشاره به اینکه فضاهای مطلوبی در شهرک توریستی یاسوج(پارک جنگلی) پیش بینی می‌شود، ابراز کرد: برای افزایش درآمد پایدار شهرداری یاسوج از طریق شناسایی و اجرایی طرح های اقتصادی توجیه پذیر از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود و در اولویت برنامه‌های کاری مسئولان شهرداری قرار دارد.
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که سرانجام زمین‎های تامین اجتماعی در شهر یاسوج به کجا رسید؟، گفت: به سازمان تامین احتماعی اعلام کردیم در زمینه ساماندهی این املاک اقدام کنند زیرا در غیر اینصورت طبق ماده 50 اقدام به تبدیل آ‌ها به فضای سبز می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار