مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایر از آمادگی 15 تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی ملایر در چهارشنبه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱ 16 March 2015

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایر از آمادگی 15 تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی ملایر در چهارشنبه آخر سال خبر داد. 

به گزارش فارس ؛ وحید جوادی با اشاره به نزدیک شدن به شب چهارشنبه‌سوری اظهار داشت: در این راستا سازمان آتش‌نشانی ملایر برای جلوگیری از حوادث و مشکلات احتمالی در حالت آماده‌باش است.

وی از توزیع 3 هزار بروشور در بین شهروندان در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری خبر داد و افزود: نصب بنر و پخش فیلم‌های آموزشی در تلویزیون شهری از اقدامات پیشگیرانه توسط سازمان آتش‌نشانی ملایر برای چهارشنبه آخر سال است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایر با بیان اینکه برای جلوگیری از حوادث برای فرزندان، خانواده‌ها باید اقدامات پیشگیرانه داشته باشند، گفت: در این زمینه باید فرهنگسازی از سوی رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی و آموزشی از جمله مدارس نیز صورت گیرد.

وی با اشاره به فعالیت سه ایستگاه مرکزی، ولیعصر(عج) و بلوار 15 خرداد در ملایر از آمادگی 15 تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی ملایر با تعداد 75 نیرو در شب چهارشنبه‌سوری در نقاط مختلف شهرستان خبر داد و تصریح کرد: همه امکانات برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال مهیا شده است.

جوادی امکانات، تجهیزات و خدمت‌رسانی را در سازمان آتش‌نشانی ملایر در سطح مطلوب، استاندارد و به‌روز خواند و افزود: زمان استاندارد رسیدن به محل حادثه سه دقیقه است که این زمان در ملایر به دلیل وجود سرعت‌گیرها در سطح شهر، حداکثر چهار دقیقه و نزدیک به استاندارد کشوری است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل یا خطر آتش‌سوزی می‌توانند مراتب را به 125 اطلاع دهند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار