مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت:
تمامی مشترکان گاز در این استان زیر پوشش خدمات بیمه ای قرار دارند و در هنگام بروز حوادث می توانند از خدمات حمایتی بیمه استفاده کنند.
کد خبر: ۱۳۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 01 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: تمامی مشترکان گاز در این استان زیر پوشش خدمات بیمه ای قرار دارند و در هنگام بروز حوادث می توانند از خدمات حمایتی بیمه استفاده کنند.
روح الله نوریان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ارتقای شاخص های ایمنی در شبکه گاز شهری و روستایی استان را از مهمترین اولویت های مدیریت گاز استان اعلام کرد.
وی به حادثه فوت سه نفر در شهرستان چرداول بدلیل استنشاق گاز منواکسید کربن اشاره کرد و افزد: برای جلوگیری از تحمیل خسارت های احتمالی به مردم و آرامش خاطر آنان، تمامی مشترکان گاز در شهرها و روستاهای استان از طرف شرکت گاز بیمه شده و هرگونه خسارت مالی و یا تلفات جانی آنان توسط شرکت های بیمه ای جبران می شود.
نوریان همچنین به وقوع زمین لرزه های متعدد در شهرستان های آبدانان و دهلران در 2 سال اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به زمین لرزه های متعدد در این مناطق ضمن نصب سامانه قطع کن اتوماتیک جریان گاز در ورودی شهر مورموری 2 دستگاه نشت یاب گاز در شهرستان های مذکور مستقر شده است.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام از تحت پوشش گاز قرار داشتن 98 درصد مناطق شهری و 70 درصد روستاهای استان ایلام خبر داد و یادآور شد: از مجموع 21 نقطه شهری تاکنون 18 نقطه به شبکه سراسری گاز متصل شده و شهرهای ماژین، میمه و پهله نیز تا دهه فجر گازدار خواهند شد.
نوریان ادامه داد: 70 درصد روستاهای ایلام به شبکه گاز متصل هستند و هم اکنون 186 روستای استان تحت پوشش شبکه گاز خانگی قرار گرفته و عملیات گازرسانی به 140 روستای دیگر با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.
وی تعداد مشترکان گاز شهری استان را 108 هزار اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون سه هزار و 600 کیلومتر شبکه گاز در سطح شهرهای استان اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین از گازدار شدن شهرهای مورموری و سرابباغ خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای طرح گاز شهری شهرستان های آبدانان و دهلران سه هزار میلیارد ریال هزینه شده است./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار