به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت شهدای غواص رژه موتورسواران در اداره کل ورزش و جوانان تا مزار شهدای گمنام در بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 01 December 2015
در این رژه موتوری بیش از 70 موتورسیکلت با کلاس 250 و هزار سی سی و سه خودرو دیریفت مسیر خود را از اداره کل ورزش و جوانان تا مجموعه ورزشی تختی و از آنجا تا مزار شهدای گمنام بهشت زهرا (س) پیمودند.

مهرداد همتیان رییس هیات اتومبیل رانی استان تهران در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این رژه موتوری توجه به فرهنگ شهادت و گرامیداشت هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی تختی می تواند به عنوان پایگاه قهرمانی برای این رشته ورزشی باشد خاطرنشان کرد: هفته آینده قرارداد همکاری میان رییس مجمع ورزشی تختی و هیات اتومبیل رانی استان تهران منعقد خواهد شد که این همکاری دو سویه باعث رشد این ورزش در سطح استان تهران خواهد شد.

همتیان تصریح کرد: در برنامه دیگر این هیات در پایان ماه صفر برگزاری رژه موتوری به مناسبت ترویج فرهنگ اهدای خون است که این برنامه از اداره کل ورزش و جوانان تا مجموعه تختی انجام می شود.

رژه موتور سواری هفته بسیج و گرامیداشت شهدای غواص امروز با شرکت 70 موتورسیکلت کلاس 250 سی سی به بالا با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار