اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل از کاهش محسوس دمای هوا تا 17 درجه در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 01 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بر اساس اعلام صبح امروز مدیریت بحران استان اردبیل با پیش‌بینی هواشناسی کشور بارش‌های برف و باران در مناطق شمال غرب و غرب طی روزهای آینده محسوس خواهد بود به طوری که با آغاز بارندگی‌ها در جنوب استان اردبیل از امروز طی چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه این هفته دمای هوا به شدت افت کرده و سرمای زمستانی بر اردبیل حاکم خواهد شد.

در این روزها دمای هوا تا 17 درجه کاهش یافته و به نسبت میانگین دمای هوای روزانه حتی به زیر 5 درجه زیر صفر نیز می‌رسد.

بارش‌ها که عمدتا در جنوب و مرکز استان خواهد بود به شکل بارندگی و در روز پنج‌شنبه همراه با برف خواهد بود که با نفود و رخنه هوای سرد به هموطنان توصیه می‌شود مراقبت بیشتری انجام داده و از مسافرت‌های غیر ضرور در جاده‌ها و مناطق کوهستانی استان پرهیز کنند.

بارش برف که روز پنج‌شنبه در اردبیل فضای این شهر را فرا می‌گیرد در روز جمعه به افت محسوس دما منجر شده و این کاهش دما در اوایل هفته آینده نیز ادامه پیدا می‌کند و پیش‌بینی می‌شود دمای هوا روز شنبه و یکشنبه هفته آینده تا 10 درجه زیر صفر افت کند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، پلیس راهور از مسافران و گردشگرانی که قصد حضور در استان را در تعطیلات پیش‌رو را دارند خواست تا خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کرده و در گذر از مناطق کوهستانی ایمنی را رعایت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار