کد خبر: ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ 28 January 2015
فرماندار شهرستان نور از افتتاح 45 پروژه به ارزش بیش از 24 میلیارد تومان در دهه‌فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک - مازندران به نقل از فارس، هادی خنجری با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: 45 پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف با اعتبار 24 میلیارد و 500 میلیون  تومان اعتبار با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در ایام الله دهه‌فجر امسال در شهرستان نور افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم باید از خدمات دولت آگاه شوند، افزود: با توجه به کمبود اعتبارات اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده که با تشریح و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به مردم می‌توانیم انگیزه و امید را در جامعه زنده کنیم.

این مسئول، ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله توسط دستگاه‌ها به مردم را لازم برشمرد و گفت: براساس برنامه و هدف‌گذاری می‌توان خدمات فراوانی ایجاد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور بخشی از پروژه‌های افتتاحی این شهرستان را در زمینه‌های بهداشتی و درمانی، اجرای آسفالت، احداث خیابان و دیوار حفاظتی، کشاورزی، دامداری، فرهنگی ورزشی، برق اعلام کرد.

خنجری، افتتاح ساختمان دهیاری، پل، اجرای طرح هادی، ساماندهی مزار تک شهید در بخش‌های مرکزی، چمستان و بلده را از دیگر پروژه‌های افتتاحی دهه فجر شهرستان نور معرفی کرد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به حدود 11 پروژه  افتتاحی بالای 300 میلیون تومان اعتبار هزینه، تصریح کرد: افتتاح سی‌تی‌اسکن تنها بیمارستان دولتی امام خمینی(ره) و داروخانه این بیمارستان با بیش از یک‌میلیارد تومان اعتبار، کارخانه بسته‌بندی پنجه و پای مرغ با 4 میلیارد تومان اعتبار، تولید محصولات لبنی، غذایی و نوشیدنی با 9 میلیارد و 520 میلیون تومان اعتبار، افتتاح گلخانه فضای بسته با یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان از جمله این پروژه‌ها اعلام کرد.

وی یادآور شد: همچنین در ایام‌الله دهه‌فجر 10 پروژه آماده کلنگ‌زنی با اعتبار مورد نیاز 65 میلیارد و 500 میلیون تومان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی می‌شود.

خنجری در پایان پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی را در زمینه فرهنگی ورزشی از جمله سوله صالحین، پایگاه‌های مقاومت بسیج اعلام کرد و یادآور شد: احداث خیابان، طرح تفریحی زمین ساحلی، احداث مدرسه نیز از دیگر پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی در ایام دهه فجر در شهرستان نور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار