مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: جایگاه‌های سی.ان.جی استان 18 میلیارد و 500 میلیون تومان به شرکت گاز بدهکار هستند.
کد خبر: ۱۳۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 03 December 2015
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: جایگاه‌های سی.ان.جی استان 18 میلیارد و 500 میلیون تومان به شرکت گاز بدهکار هستند.
فارس:هوشنگ صیدالی با اشاره به بدهی‌ 18 میلیارد و 500 میلیون تومانی جایگاه‌های سی‌.ان.جی به شرکت گاز گفت: 26 جایگاه سی.ان.جی‌ در استان وجود دارد که برخی از این جایگاه‌ها متعلق به شهرداری و بخشی نیز مربوط به بخش خصوصی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جایگاه‌های سی.ان.جی شهرداری مبلغ 17 میلیارد تومان و جایگاه‌های خصوصی مبلغ یک میلیارد تومان و 500 میلیون تومان به این شرکت بدهی دارند که وصول مطالبات در دست پیگیری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گازرسانی به حدود 85 روستای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد افزود: عملیات گازرسانی به 85 روستای استان با اعتباری بالغ بر 298 میلیارد ریال در حال اجرا است.

این مسئول بیان کرد: هم‌اکنون این طرح‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بین 30 تا 70 درصد هستند و در صورتی که اعتبار این طرح‌ها تأمین شود بخش عمده آن در دهه فجر افتتاح می‌شود.

صیدالی تصریح کرد: از مجموع 700 روستای بالای 20 خانوار استان 415 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند که با بهره‌برداری از این تعداد، شمار روستائیان استان به حدود 500 روستای دارای گاز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه با بهره‌مندی 85 روستای استان میزان روستاهای دارای گاز استان به حدود 70 درصد خواهد رسید، افزود: حدود 25 روستای بویراحمد، 13 روستای کهگیلویه، سه روستای باشت و چهار روستا در چرام از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز با بیان اینکه بهره‌مندی شهرهای استان از نعمت گاز 98 درصد است، عنوان کرد: گازرسانی به شهرهای دیشموک و قلعه‌رئیسی در دست اقدام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار