مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از اعلام برنامه‌های فرهنگی این موسسه در دهه آخر صفر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 05 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری برنامه های ایام پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، حسین یوسفی با اعلام این خبر افزود: در دهه پایانی ماه صفر موسسه تربیت بدنی در راستای اهداف فرهنگی مترتب بر این مجموعه 2 برنامه فرهنگی را طراحی کرده که اجرا خواهد کرد.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها برگزاری مراسم عزاداری شب رحلت حضرت رسول اکرم (ص) است که در محل موسسه تربیت بدنی آستان قدس برای مربیان و ورزشکارانی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند، برگزار خواهد شد.

یوسفی تصریح کرد: دومین برنامه هم برپایی ایستگاه پذیرایی از زائران پیاده در روز شهادت امام رضا (ع) است که در محل موسسه تربیت بدنی آستان قدس خواهد بود. در این برنامه از صبح روز شهادت تا غروب برنامه پذیرایی، صبحانه و ناهار برای زائران پیاده‌ای که به سمت حرم ثامن‌الحجج (ع) می‌روند را خواهیم داشت.

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی اظهار كرد: ورزشكارانی و مربیانی كه در مجموعه های ورزشی منتسب به امام رضا(ع) مشغول فعالیت هستند، همواره علاقه مند بودند تا به زائران حضرت ثامن الحجج(ع) خدمت نمایند و خرسندیم كه برای دومین سال متوالی میزبان زائران پیاده حضرت خواهیم بود.

وی گفت: نقش ورزش در توسعه فرهنگی و مقابله با آسیبهای اجتماعی بسیار جدی و پررنگ است. امیدواریم با تداوم این برنامه ها كه با مشاركت ورزشكاران و مربیان برگزار می شود زمینه آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان را با آموزه های والای اهل بیت(ع) فراهم كنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار