65 آبگرمکن خورشیدی در بوستان ها و سرویس های بهداشتی سطح منطقه 19 با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی نصب شده است.
کد خبر: ۱۳۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 05 December 2015
مسعود سلیمی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 با اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای بهینه سازی مصرف انرژی در بوستان های ولایت، شریعتی، نرگس، افرا، شقایق و سایر بوستان های منطقه و نیز سرویسهای بهداشتی داخل محدوده صورت گرفته است. 

وی همچنین به نصب سیستم کنترل هوشمند روی موتورخانه های ساختمان های اداری شهرداری منطقه اشاره و بیان کرد: این اقدام در جهت تنظیم دمای ساختمانها از طریق مشعل موتورخانه ها انجام شده است ضمن اینکه معاینه فنی موتورخانه ها جهت رفع نواقص آنها به شکل مرتب صورت می گیرد.  

به گفته سلیمی در همین راستا طرح بهینه سازی مصرف انرژی نیز در 4 ساختمان اداری این منطقه در حال اجرا است که باهدف کم کردن مصرف موتورخانه ها انجام می شود.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه پروژه سنجش گاز رادون در این منطقه اجرا شده است خاطرنشان کرد: طی این طرح 120 دستگاه سنجش بین شهروندان توزیع و پس از طی کردن بازه زمانی مورد نیاز جمع آوری و سنجش شد. 

سلیمی در ادامه از نصب سیستم زباله گیر در کانال دولتخواه خبر داد و بیان کرد: این سیستم جهت جمع آوری زباله های موجود در آب روی کانال نصب شده و در مرحله بعدی نیز پکیچ تصفیه آب جهت مصارف کشاورزی در این کانال نصب خواهد شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار