استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر هماهنگی هر چه بیشتر بین منطقه ای در استان های همجوار برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 05 December 2015
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر هماهنگی هر چه بیشتر بین منطقه ای در استان های همجوار برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید موسی خادمی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فرمانده نیروی انتظامی و معاون سیاسی، امنیتی استاندار فارس در یاسوج برگزار شد، افزود: همکاری های مشترک و ارتباط جمعی در رابطه با مبارزه با مواد مخدر موجب ناامنی برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ خواهد شد.
وی بیان کرد: اجتماعی کردن جزو بهترین راهکارها در زمینه پیشگیری و مبارزه با انواع مواد مخدر است.
خادمی اظهار کرد: کاهش آسیب ها و معضل های مواد مخدر نیازمند عزم عمومی و همراهی تمام دستگاه های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی است.
وی عنوان کرد: در این راستا محورها، سیاست های کلی و راهبردهای محوری و عملی برای مقابله، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر مشخص است و به طور برنامه ریزی شده به پیش می رود.
خادمی با بیان اینکه هماهنگی لازم در زمینه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد به طور مطلوب انجام می شود، ابراز داشت: هر چند که نیروی انتظامی استان برای مقابله با وارد کنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر با جدیتی تمام وارد عرصه شده اما ضرورت دارد این مبارزه در عمل و با تلاش بیشتری مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: در زمینه خسارت های جبران ناپذیر مصرف مواد مخدر باید فرهنگ سازی بیشتری شده و در این رابطه مسائل به طور چهره به چهره مطرح شوند.
خادمی گفت: نیروی انتظامی و نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد باید از این موقعیت و ظرفیت استفاده بهینه کنند.
وی بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد تلاش برای مقابله، پیشگیری و درمان محوری مواد مخدر با جدیت دنبال می شود و دستگاه های مرتبط و مردم استان نیز در این رابطه تعامل و همکاری جدی با نیروهای امنیتی دارند.
خادمی اظهار کرد: در چند سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد تلاش های متعددی در زمینه مبارزه جدی با توزیع و مصرف انواع مواد مخدر شده و برای مطلوبتر شدن شرایط نیاز به عزم جدی تر دارد.
در این نشست که نمایندگانی از دستگاه های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان رستم فارس حضور داشتند، فرمانده نیروی انتظامی و معاون سیاسی، امنیتی استاندار فارس در زمینه همکاری و تعامل هر چه بیشتر برای کنترل و مبارزه جدی با سوداگران مواد مخدر اعلام آمادگی کردند.
در این نشست نسبت به هماهنگی و همکاری بیش از پیش مسئولان انتظامی و امنیتی استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس برای راهکارهای پیشگیری و مبارزه جدی با ورود، توزیع و مصرف انواع مواد مخدر تدابیر لازم ارائه شد.
محور شیراز - یاسوج یکی از مسیرهای حمل قاچاق مواد مخدر محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار