کد خبر: ۱۴۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 06 December 2015

فرماندار شهرستان فردیس گفت: شناخت نقاط حادثه‌خیز در شهرستان فردیس در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، علی قنبرزمانی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های ما برای کاهش حوادث رانندگی در این شهرستان شناسایی نقاط حادثه خیز است.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل تیم‌های کارشناسی شناسایی این نقاط در دستور ویژه قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان فردیس ادامه داد: حل مشکلات ترافیکی و ارتقای ایمنی سطح جاده‌های این شهرستان به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که باید هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

قنبرزمانی تأکید کرد: این شهرستان نیز با معضل ترافیک مواجه است و لازم است اقدامات ترافیکی ویژه‌ای برای رفع این معضل نیز از سوی کارشناسان صورت گیرد.

وی استانداردسازی و تسهیل در رفت و آمد خودروها را مهم ارزیابی کرد و گفت: حفظ ایمنی عابران پیاده و رانندگان به عنوان یکی از مهمترین مسائلی است که باید همیشه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان فردیس با اعلام اینکه ساماندهی ترافیک و ارائه آموزش‌ها به مردم در این زمینه نیز یکی از مهمترین مسائلی است که باید از سوی مسئولان و کارشناسان ترافیک مورد توجه واقع شود،‌گفت: اجرای طرح‌های کارشناسانه می تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

قنبرزمانی با بیان اینکه فردیس به تازگی به شهرستان تبدیل شده است و نیازمند توجه و اجرای پروژه‌های عمرانی در زمینه‌های مختلف است تأکید کرد: اجرای پروژه‌های مانیتورینگ، پارکومتر، احداث پل‌های عابر پیاده، ساخت پارکینگ‌های طبقاتی و مکانیزه، روشنایی معابر، تقویت ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و ... از مهمترین طرح‌هایی است که باید در این شهرستان اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در این راستا علاوه بر شناسایی نقاط حادثه‌خیز در این شهرستان باید استانداردسازی سرعت گیر خیابان‌ها نیز انجام شود تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار