سرپرست سازمان ميادين ميوه تره بار اصفهان؛
تابناک: سرپرست سازمان ميادين ميوه تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان از توزیع میوه های نوروزی با نرخ مصوب دولتی در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ 15 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان، سيد اصغر سقاييان نژاد با اعلام این مطلب اظهار داشت: ميوه هاي نوروزي با قيمت مصوب دولتي از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۳ فروردين ماه سال آينده در بازارهاي روز کوثر شهرداري اصفهان توزيع مي شود.

وی اذعان داشت: با توجه به استقبال شهروندان از بازارهای روز کوثر مقرر شد یک هزار و ۵۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب با کیفیت مرغوب در بازارهای روز کوثر شهرداری توزریع گردد.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: میوه نوروزی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از فردا در ۱۳ بازار روز شهرداری و همچنین بازار سروش واقع در میدان قدس ابتدای خیابان مسجد مصلی و در چهارراه هفتم محرم ابتدای خیابان صمدیه توزیع خواهد شد.

سقاییان نژاد تصریح کرد: هماهنگی های لازم صورت گرفته تا در صورت استقبال شهروندان و تقاضای آن ها، میوه مورد نیاز با کیفیت مرغوب به بازارهای روز تزریق شود همچنین براي فروش اقلام مصرفي عيد هيچگونه مشكلي نداريم و تمام اقلام با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفيف در بازارهای روز شهرداری به شهروندان ارائه مي شود.

وی خاطرنشان كرد: مردم مي توانند در هر ساعت از روز بدون نگراني و اتلاف وقت به بازارهاي روز سطح شهر مراجعه و كليه اقلام موجود در سبد غذايي خود را با بهترين شرايط تامين نمايد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار