حجت‌الاسلام علی چراغی پور،
در این راستا 5 هزار نسخه زیارت ازبعید رسول اکرم(ص) در بین کانون‌های فرهنگی و هنری، مؤسسات قرآن و عترت و مراکز فرهنگی توزیع‌شده است.
کد خبر: ۱۴۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 09 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری مراسم قرائت زیارت ازبعید در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری و مساجد این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(17 آذر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در این راستا 5 هزار نسخه زیارت ازبعید رسول اکرم(ص) در بین کانون‌های فرهنگی و هنری، مؤسسات قرآن و عترت و مراکز فرهنگی توزیع‌شده است.

وی، بابیان اینکه این مراسم با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان باشکوه خاصی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر 271 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد این استان تأسیس‌شده که برنامه‌های ویژه‌ای در ایام رحلت حضرت رسول اکرم(ص) را برگزار می‌کنند.

دبیر ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده با حضور روحانیون و علما در سطح کانون‌ها و مساجد استان در خصوص سیره اخلاقی و نبوی حضرت رسول اکرم(ص) برای جوانان و نوجوانان سخنرانی خواهد شد.

چراغی پور، عنوان کرد: علاوه بر این برگزاری محافل انس با قرآن کریم، مسابقات فرهنگی با محوریت پیامبر اعظم(ص) و عزاداری و مداحی از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان هم‌زمان با ایام رحلت جان‌گداز پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و به‌ویژه مدیرکل محترم در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان برگزار می‌شود./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار