مدیرکل میراث فرهنگی خبر داد:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از تخفیف هتل‌های مشهد تا سقف 66 درصد همزمان با روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 09 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، حسین زارع‌صفت اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی ماه صفر و افزایش تعداد ورود گردشگران و زائران به پایتخت معنوی ایران و با هدف تامین رفاه و آسایش زائران گرانقدر، تعدادی از هتل‌های مشهد اقدام به ارائه تخفیف در هنگام پذیرش مسافران خود می‌کنند.

وی افزود: در همین ارتباط گردشگران و زائرانی که قصد بهره‌مندی از این تخفیف را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز ملی اطلاع‌رسانی و رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، به آدرس www.eghamat24.com/Hotels-mashhad مراجعه کنند و از طریق ثبت‌نام و رزرو در این سامانه از تخفیف‌های در نظر گرفته شده در هتل‌های مشهد تا سقف 66 درصد بهره‌مند شوند.

زارع‌صفت خاطرنشان کرد: همزمان با فرا رسیدن روزهای آخر ماه صفر و افزایش ورود گردشگران و زائران به مشهد مقدس تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی‌های مناسب در زمینه تامین رفاه و آسایش زائران و ارائه خدمات شایسته به آنان صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار