معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 خواستار مشارکت شهروندان در معرفی فضاهای بی دفاع شهری برای افزایش امنیت و مهار آسیبهای اجتماعی در این نقاط شد.
کد خبر: ۱۴۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 09 December 2015
حجت الاسلام رسول جوادی با اشاره به شناسایی 280 فضای بی دفاع شهری طی چند سال گذشته گفت: طبق آمارهای به دست آمده این نقاط بیشتر در نواحی 3 و 4 این منطقه شناسایی شده که اکثر آنها خانه های رها شده هستند. در ناحیه 2 نیز زمینهای بایری وجود دارد که بدلیل داشتن معارض مکان ناامنی برای اهالی شده است.

به گفته این مسئول فضاهای بی دفع شهری نقاطی هستند که از لحاظ ساختاری از شرایط فیزیکی نامطلوبی برخوردار بوده و راه برای بروز آسیبهای اجتماعی و جرایم امکانپذیر می سازند. 

جوادی افزود: این فضاها باعث تجمع افراد کارتن خواب و بی سرپناه شده ضمن اینکه باعث دید بصری نامناسبی برای شهروندان می شوند.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط بی دفاع شهری و ارائه راهکارهای اصلاحی برای جلوگیری از تبدیل شدن آنها به نقاط آسیب خیز از مهمترین برنامه های این حوزه است که شهروندان منطقه نیز می توانند از طریق تماس با سامانه 137 و معرفی این نقاط شهرداری را در مهار آسیبهای جتماعی و افزایش سلامت و امنیت محلات یاری کنند. 

جوادی اظهار کرد: اطلاع رسانی به شهروندان درخصوص این نقاط از طریق توزیع بروشورهای اطلاع رسانی در نواحی صورت گرفته است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار