همزمان با ایام ۲۸ و ۳۰ صفر:
رئیس پلیس‌راه استان قم از محدودیت و ممنوعیت ترافیکی به مناسبت ۲۸ و ۳۰ صفر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 09 December 2015
به گزارش تابناک قم به‌ نقل از پایگاه خبری پلیس، اردشیر جمشیدی‌راد اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام 28 و 30 صفر مصادف با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و تعطیلات چند روزه به همین مناسبت در مورخ‌های 19، 20 و 21 آذر ماه سال 94 و تلاقی آن با تعطیلی پایانی هفته، محورهای مواصلاتی استان قم در این ایام از ترافیک سنگینی برخوردار می‌شود که به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور محدودیت و ممنوعیت تردد به شرح ذیل در محورهای استان قم به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان قم افزود: تردد تمام وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی، کامیون و کامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 1700 الی 2100 روز شنبه 21 آذر از محور سلفچگان به قـم ممنوع است.

جمشیدی راد گفت: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری به عمل می‌‏آید.

رئیس پلیس راه استان قم افزود: مرکز پیام پلیس‌راه استان قم با شماره تلفن 6662888 و 2184566 و مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) به‌طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.

وی خاطر نشان کرد: در سایت www.‌rahvar120.‌ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

رئیس پلیس راه استان قم تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامی که فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت اعمال شود مجاز به تردد نیستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار