همزمان با شام شهادت حضرت رضا(ع) و مصادف با 30 صفر، آیین سوگواری شام غریبان حضرت رضا(ع) با حضور خادمین بارگاه منور رضوی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 10 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: این مراسم شنبه 21 آذر بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حرکت کاروان خادمین و خدمتگزاران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) از سازمان مرکزی آستان قدس رضوی واقع در چهار راه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی آغاز می شود.

وی اضافه کرد: این مراسم در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر برپا می شود و کاروان خدام و خدمتگزاران حریم ملكوتی پس عزاداری و سینه‌زنی در غم شهادت ولی نعمتشان، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) همچون علی ملائکه، ابوطالب خالق پور، علی خوش چهره به مرثیه سرایی و نوحه خوانی خواهند پرداخت.

«حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی» بیان کرد: در این ویژه رواق امام خمینی(ره) نیز حجت‌الاسلام‌ و المسلمین پناهیان به ایراد سخن خواهند پرداخت و ابراهیم قانع و احمد واعظی مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

حسینی افزود: همچنین محفل انس با قرآن شنبه 21 آذر از ساعت20 الی 22 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر با حضور قراء برجسته همچون آقایان حامد علیزاده، علیرضا اسحاقی، سید جواد حسینی و گروه تواشیح عروة الوثقی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار