رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه تا به این لحظه ترافیک در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی روان بوده و تردد با سهولت انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 11 December 2015
به گزارش تابناک رضوی سرهنگ حمیدرضا گرایلی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه محدودیت‌های اعلام شده در اطراف حرم رضوی به قوت خود باقی است، اظهار کرد: با وجود اینکه امروز نیز شاهد حرکت هیئت‌های عزاداری در اطراف حرم رضوی هستیم اما ترافیک امروز نسبت به دیروز روان‌تر است.

وی ادامه داد: فردا با توجه به افزایش تردد هیئت‌ها، خودروها و عابران پیاده در اطراف بارگاه امام رضا (ع)، میزان تمرکز جمعیت در این خیابان‌ها بیشتر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی افزود: حرکت و حضور زائران پیاده تا فردا ظهر رو به افزایش است زیرا بسیاری از زائرانی که در مکان‌های نزدیک به مشهد زندگی می‌کنند از امشب یا فردا صبح حرکت خود را به سوی مشهد‌الرضا آغاز می‌کنند، بنابراین بار ترافیکی فردا قطعا بیشتر است.

گرایلی با اشاره خروج از مشهد همزمان با شام شهادت امام رضا (ع) گفت: در عصر روز شنبه با توجه به خروج زائران از شهر مشهد شاهد ترافیک سنگین در مسیرهایی همچون میدان حافظ و یا میدان قائم خواهیم بود به همین دلیل تدابیر ویژه‌ای با حضور ماموران راهنمایی و رانندگی برای کنترل و روان‌سازی ترافیک این مناطق در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار