معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 گفت: 5 هزار و 110 هولوگرام بازیافت پس از آموزشهای چهره به چهره روی در منازل شهروندان منطقه نصب شده است.
کد خبر: ۱۴۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 13 December 2015
مسعود سلیمی بیان کرد: تاکنون 36هزار و 447 خانوار منطقه تحت آموزشهای چهره به چهره توسط کارشناسان بازیافت قرار گرفته اند که طی این آموزشها، بروشور و کیسه های مخصوص پسماند خشک نیز بین آنها توزیع شده است. 

وی افزود: طی این مدت 5 هزار و 110 هولوگرام نیز روی در منازل نصب و 20 هزار و 990 کارت اشتراک بین شهروندان فعال در امر تفکیک پسماندها توزیع شده است. 

همچنین 2 هزار و 210 مرکز تجاری و اصناف مورد آموزشهای اداره بازیافت قرار گرفته اند که هزار و 157 مرکز کارت اشتراک دریافت کرده اند.

سلیمی با اشاره به افزایش مشارکت اهالی در مدیریت پسماند اظهار کرد: 38تن زباله خشک از منازل شهروندان، غرفه های بازیافت و خودروهای ملودی جمع آوری می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین درصد میانگین ماهانه زباله های خشک جمع آوری شده در ناحیه دو  و کمترین آنها در ناحیه چهار است.

به گفته این مسئول ترویج فرهنگ بازیافت از طریق توزیع بروشور و نصب بنر در اماکن عمومی و آموزش شهروندان درخصوص اهمیت تفکیک زباله و حفظ محیط زیست از طریق مراجعه کارشناسان بازیافت به مدارس، مساجد، هیئت های مذهبی، حوزه های بسیج، سراهای محله و مهدهای کودک از دیگر اقدامات آموزشی اداره بازیافت این منطقه در راستای ترویج فرهنگ بازیافت است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار