با حضور مسئولان استانی اولین مجموعه کلینیک تخصصی دانشکده علوم پزشکی خلخال کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۱۴۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 13 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل؛ عصر امروز با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و جمعی از کارکنان دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال اولین کلینیک تخصصی دانشکده علوم پزشکی در خلخال به دست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و نماینده مردم خلخال کلنگ‌زنی شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: این مجموعه با اعتبارات دانشکده علوم پزشکی استان در زمینی به مساحت 780 متر مربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان ساخته می‌شود.

جلیل جعفری‌بنه خلخال با اشاره به نیاز شهروندان ساکن در مرکز شهر خلخال و خیابان همجوار با دانشکده علوم پزشکی تصریح کرد: با ساخت این کلینیک تخصصی و استقرار پزشکان متخصص در این مجموعه مشکلات اساسی مردم در حوزه بهداشت و درمان حل می‌شود.

وی با اشاره به خدمات گسترده حوزه سلامت در دولت تدبیر و امید، از زحمات دانشکده علوم پزشکی استان تقدیر و بر رفع نیاز‌های درمانی و بهداشتی مردم و خدمت‌رسانی مطلوب به آنها تاکید کرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عمده نیازهای مردم حوزه بهداشت و سلامت بوده که دولت قدم‌های بزرگی را در این حوزه برداشته و با حمایت دولت در کنار تخصص‌های حوزه وزارت، مردم این خدمات را لمس و مشاهده می‌کنند.

در ادامه با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی استان، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و جمعی از پزشکان متخصص مشکلات بیمارستان خلخال از لحاظ امکانات و کیفیت خدمات مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه جلیل جعفری‌بنه خلخال برخورداری تمام اقشار جامعه از خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت را الزامی دانست و بیان کرد: برای رفع مشکل کمبود امکانات از طریق وزارت باز پیگیری‌ها ادامه پیدا می‌کند.

در این جلسه همچنین توسط یکی از پزشکان متخصص داخلی مشکل نصب ماموگرافی موجود در بیمارستان مطرح شد.

دکتر اکبر شکارچی رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال مشکل نصب ماموگرافی را طبق شایعات سیاسی و از سوی مسئولان ندانست و در اظهاراتی گفت: دستگاه ماموگرافی به دستور کس یا غیره متوقف نشده و شایعات صحیح نیست بلکه دستگاه توسط یک خیر در سال گذشته با وجه نقد 20 میلیون تومانی و چند فقره چک خریداری شده که شرکت یاد شده نیز تصویه حساب را مبنا برای نصب این دستگاه قرار داده و با پیگیری که دانشکده انجام داده، مشخص شده که این فرد که دستگاه را برای بیمارستان خریداری کرده چه قصدی داشته و هدفش چه بوده، هنوز پول این دستگاه به شرکت نصب‌کننده پرداخت نشده و تاکنون همین طور بلاتکلیف مانده است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل مردم خلخال که برای نبود دستگاه ماموگرافی و معاینات تشخیصی با مشکل مواجه هستند و از سوی دیگر نیز فریب اذهان عمومی توسط افرادی خیر نما و هدیه نمادین دستگاه ماموگرافی در سال گذشته سبب شده که مشکلات اهالی دو چندان شود به طوریکه برای یک بیماری تشخیص سرطان پستان مردم ناچارند یا به مرکز استان و یا به استان‌های همجوار سفر و هزینه فراوانی را متقبل شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار