مدیریت توسعه ومنابع نیروی انسانی اداره کل راه وشهرسازی گفت: سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا یکی از برنامه های اصلی و مهم اداره کل راه وشهرسازی در دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۱۴۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 13 December 2015
مدیریت توسعه ومنابع نیروی انسانی اداره کل راه وشهرسازی گفت: سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا یکی از برنامه های اصلی و مهم اداره کل راه وشهرسازی در دولت تدبیر و امید است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد،‌ طهمورث مکارمی گفت: شهدای ایران اسلامی از جایگاه بزرگ و رفیعی در جامعه برخوردارند که در این راستا یکی از برنامه های اداره کل راه وشهرسازی تجلیل از خانواده های بزرگ ایثارگر در این اداره است .
مکارمی اظهارداشت: شهدا مایه افتخار ایران اسلامی هستند چرا که آنها در مسیر و راه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشهای این نظام جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند.

مکارمی مدیریت توسعه ومنابع نیروی انسانی اداره کل راه وشهرسازی در گفت وگو با اداره روابط عمومی، بیان داشت: اداره کل راه وشهرسازی ۳ شهید والا مقام را از مجموعه عوامل راهداری نثار انقلاب کرده است که به عنوان بزرگترین افتخار وسربلندی این اداره در تمامی عرصه های حضور انقلابی از آن تا همیشه یاد خواهد شد.

مکارمی افزود: ۵ آزاده ؛۱۵ فرزند شهید و۵۰نفر جانباز و۳۵ نفر زمنده هم اکنون در این اداره مشغول به فعالیت هستند که از این نظر اداره کل راه وشهرسازی یکی از ادارات مهم استان است که در امور ایثارگران از نظر فرهنگی ؛ ورزشی ؛ اقتصادی قدم های مؤثری ومفیدی جهت رفاه حال این عزیزان برداشته است.

مسؤل امور ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی نیز به اهمیت اشتغال مناسب برای ایثارگران، وفرزندان ایثارگردر این اداره اشاره و ابراز داشت هر چقدر کاربرای رفاه حال کارکنان حوزه ایثارگری بیشتر باشد، اجر و پاداش آن نیز نزد خداوند متعال بیشتر خواهد بود.

سلیمانی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد: اگر راهی برای برطرف شدن مشکل اشتغال مراجعه‌کنندگان وجود نداشت، حداقل با برخورد مناسب باید راهنمایی شوند واین خواسته خانواده بزرگ ایثارگری در کل کشور است.

وی با اشاره به استخدام بیش از ۲۵ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در سال های ۹۳ و۹۴ در کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره واظهار کرد: بسیاری از جانبازان برای فرزندان‌شان درخواست کار دارند و برای جذب فرزندان جانبازان در حال حاضر دستورالعملی نداریم.
مسؤل امور ایثارگران ، افزود: برخی از جانبازان و ایثارگران این اداره مشکلاتی دارند که برای رفع این مشکل نیاز به برنامه ریزی داریم.

مسوؤل امور ایثارگران اداره کل راه وشهرسازی به مواد شماره ۴۴ و۴۸مقررات مالی دولت اشاره واظهار داشت در این فرآیند قانونی توانستیم موضوع جذب فرزندان شاهد را در این اداره به سرانجام برسانیم.

وی افزود: در آینده تصمیم داریم تا ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وبرگزاری جلسه ای با خانواده های ایثارگر از این قشر ارزشی جامعه تجلیل نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار