مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام از انعقاد تفاهم نامه سازمان بسيج هنرمندان ايلام و اداره آموزش و پرورش استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 14 December 2015
  مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام از انعقاد تفاهم نامه سازمان بسيج هنرمندان ايلام و اداره آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی بسیج هنرمندان این استان، محمود علي پور، اظهار کرد: موضوع اين تفاهم نامه همكاري هاي مشترك به منظور آموزش و ساماندهي فعاليت هاي هنري، فرهنگي، ديني، مذهبي و توسعه آموزشهاي تخصصي در رشته هاي هنري مي باشد.

 

وي، افزود: برگزاري نشست هاي مشترك انجمن هاي ادبي مدارس و سازمان بسيج هنرمندان، همكاري در تهيه و توليد برنامه هاي آموزشي و درسي و استفاده متقابل از طرفيت هاي فرهنگي، هنري، ادبي و آموزشي به منظور تقويت و رشد باورهاي ديني و مذهبي و توسعه برنامه هاي فرهنگي و تربيتي در بين دانش آموزان به منظور تحقق اهداف مشترك از جمله اهداف  اصلي اين تفاهم نامه است.

 

علیپور، گفت: تلاش براي ترويج فرهنگ الگوي ايراني اسلامي، همكاري در خصوص دانش افزايي و توانمندسازي دانش آموزان، هنرآموزان و مربيان و همكاري در توليد محتواهاي مربوط به بخش فرهنگ، هنر، رسانه و صنايع فرهنگي از ديگر اهداف منعقد شده در تفاهم نامه مي باشد.

 

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام،  فراهم كردن فضاي مناسب ،استفاده از كارشناسان و متخصصان انجمن هاي هنري بسيج در برنامه ريزي و اجراي دوره هاي آموزشي و همايش هاي تخصصي، همكاري در برگزاري دوره هاي آموزشي در حوزه فرهنگ و هنر و همكاري در اجراي آموزش هاي كوتاه مدت تخصصي و ديني را از جمله تعهدات تفاهم نامه مشترك بسيج هنرمندان و اداره آموزش و پرورش برشمرد.

 

وي، با بيان اينكه حمايت از فعاليت هاي فرهنگي، هنري و ادبي در مدارس از جمله اهداف اين تفاهم نامه است، تصريح كرد: اين سازمان آمادگي دارد تا در برگزاري نمايشگاهها و جشنواره هاي هنري و فرهنگي و همچنين در ساخت ، توليد و انتشار آثار تصويري و ديجيتالي و هنري  با اداره آموزش و پرورش همكاري نمايد.

 

گفتني است، سازمان بسيج هنرمندان ايلام در فعاليت كمتر از يك دهه ،توانسته است تعداد قريب به 2700 نفر از هنرمندان استان را جذب نمايد.


منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار