نخستین یاد بود شهدای انتفاضه سوم فلسطین روز دوشنبه با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولان استان در دانشگاه صنعتی قم با قرائت پیام انتفاضه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 14 December 2015
به گزارش تابناک قم، در این مراسم دکتر خالد قدومی نماینده حماس در ایران ضمن تقدیر از مواضع ایران در قبال حمایت از مردم مظلوم جهان خواستار پشتیبانی همه انسان‎های آزاده از مجاهدان فلسطینی در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی شد.

همچنین در این مراسم پیام اسماعیل حنیه نخست وزیر سابق فلسطین به مرم ایران قرائت شد که در بخشی از این پیام آمده است: این انتفاضه مبارک از مسجد الاقصی آغاز شد و بوی مقاومت و جهاد به خود گرفت و از کرانه باختری و همه سرزمین فلسطین نشات گرفت این انتفاضه زمانی وارد سومین مرحله از عمر خود شده است که شکست ناپذیر و مهار ناشدنی و در ایجاد ابزارهای مقاومت، خلاقیت و نوآوری دارد.

این انتفاضه با هدف دفاع از میراث امت اسلامی در قدس و مسجدالاقصی در برابر دسیسه های رژیم صهیونیستی ایستاده است و در حمایت از قدس این قبله اول مسلمانان و سومین حرم شریف الهی و معراج گاه پیامبر (ص) شکل گرفته است؛ ما از مردم ایران و همه ملت‎های مسلمان می‎خواهیم تا چتر حمایتی خود را به منظور پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین برافراشنه گردد تا مقاومت تداوم یابد.

امید است با پشتیبانی مردم مسلمان جهان قدس شریف آزاد شود و به اهداف انتفاضه در حمایت از مسجد الاقصی دست یابیم و اربده کشی‎های شهرک نشینان و صهیونیست توسط ملت فلسطین به پایان برسد.

خواهران و برادران و ملت ایران ما به این نکته واقف هستیم که فلسطین چه جایگاهی در میان مقام معظم رهبری، رییس جمهوری، دولت و پارلمان شما برخوردار است و قدس چقدر در نگاه شما عزیز است این انتفاضه تا رسیدن به پیروزی نهایی و آزادی سرزمین ادامه خواهد داشت.

ملت فلسطین با خون خود از مقدسات و آرمان‎ها دفاع می‎کنند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‎کنند ما به ملت ایران امید داریم انشاءلله پیروزی با امت فلسطین خواهد بود.

همچنین در ابن همایش در ارتباط مستقیم تصویری با یکی از رهبران حماس بر حمایت و پشتیبانی ملت ایران از انتفاضه تاکید شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار