نماینده استانداری تهران گفت: در سال ۹۳، ۳۲۰۰ شکایت در زمینه تجاوز به حریم رودخانه‌ها و برداشت غیرقانونی شن و ماسه واصل شد و همچنین ۳۶۱ هکتار از اراضی استان تهران آزاد و به صاحبانشان بازگردانده شد.
کد خبر: ۱۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ 16 March 2015

به گزارش فارس، سلیم آبادی نماینده استانداری تهران در جلسه کارگروه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و اراضی و منابع طبیعی با بیان اینکه یکی از مشکلات پیش روی کشورهای در حال توسعه نبودن ثبات در اجرای قانون است، گفت: متأسفانه زمین‌خواری و ساخت و ساز غیرمجاز جرم تلقی نمی‌شود.

وی در واکنش به سخنان معاون قضایی دیوان عدالت اداری گفت: جایی که ما در کمیسیون ماده 100 اجازه ساخت و ساز می‌دهیم چقدر دیوان عدالت اداری مجوزهای ما را باطل کرد؟ شهرداری این که از طریق شهرسازی شهر را اداره می‌کند چرا نباید مجوز ساخت و ساز صادر کند؟

وی اظهار داشت: همه ما شاهد تصرفات گوناگونی بودیم که دستگاه‌ها انجام دادند ولی چکار کردیم.

سلیم‌آبادی با بیان آمار استانداری در سال 93 گفت: ما در زمینه مبارزه با زمین‌خواری در سال در سطح استان 25 جلسه و در کل استان 250 جلسه داشتیم همچنین 920 تعداد از احکام منجر به رای شد و همچنین 361 هکتار از اراضی آزاد و به صاحبانشان برگردانده شد.

همچنین در ادامه این جلسه تیموری نماینده وزارت نیرو اظهارداشت: در سال 93 ، 3200 شکایت در زمینه تجاوز به حریم رودخانه‌ها و برداشت غیرقانونی شن و ماسه واصل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار