دستاوردهای پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در سه بخش ایده‌های نو، صنایع غذایی و اختراعات در نمایشگاه بین‌المللی تهران به نمایش درآمدند.
کد خبر: ۱۴۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵ 16 December 2015
معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد یاسوج گفت: دستاوردهای پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در سه بخش ایده‌های نو، صنایع غذایی و اختراعات در نمایشگاه بین‌المللی تهران به نمایش درآمدند.

صمد نجاتیان در گفت‎‌‎وگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش با بیان اینکه دستاوردهای پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج مورد استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه تهران قرار گرفته شد، اظهار کرد: حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه در بخش‌های مختلف؛ نمایشگاه، برگزاری سمینارها، کارگاه ها و تجلیل از پژوهشگران برتر توانسته است بصورت فراگیر در یاسوج و تهران (نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار) حضور فعال و قابل توجه‌ی داشته باشد.
نجاتیان با اشاره به اهمیت بخش پژوهش و تحقیق در دانشگاه بیان داشت: طرح‌های پژوهشی، دروازه ورود به محیط کسب و کار است.
وی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد که حوزه معاونت پژوهشی با بخش صنعت منعقد کرده تصمیم داریم با هدف درآمدزایی و اشتغال زایی دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج را مشغول نماییم.
وی در ادامه بیان داشت: بیشترین بودجه حوزه پژوهش را ما در بخش‌های رشد و فناوری و اختراعات دانشجویان در نظر گرفته‌ایم که بحمدالله تاکنون حضور دانشجویان نخبه و استقبال از ایده‌های نو رضایت بخش بوده است.
نجاتیان در پایان بیان داشت: تلاش حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه بر تولید محصولات بومی با همکاری بخش صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار