معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آماده سازی بوستان جنگلی تلو پایتخت برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی بویژه در 13 فروردین روز طبیعت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲ 16 March 2015
به گزارش ایرنا مجتبی عبداللهی در جمع خبرنگاران افزود: این بوستان به وسعت بیش از یک هزارهکتار از سوی شهرداری تهران خریداری شده و کار آماده سازی آن برای بهره برداری در ایام نوروزی انجام شده است.

وی گفت: برای سیزدهم فرودین ماه سال 94 نیز ستادی تشکیل شده تا محصولاتی از جمله میوه و سایر اقلام مورد نیاز شهروندان را ارائه دهد.

بنا به اظهار عبدالهی در کنار فعالیت میادین میوه و تره باز بیش از300 غرفه موقت نیز راه اندازی و کار ارائه محصولات پروتینی، میوه و سبزیجات در سطح شهر را انجام می دهند.

وی با اشاره به فعالیت میادین میوه و تره بار از ساعت هفت صبح تا 21 در روزهای پایانی سال گفت: در ایام نوروز حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بیش از گذشته فعال است تا شهروندان با مشکلی روبرو نشوند.

عبداللهی در خصوص برنامه چهارشنبه سوری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران افزود: پنج هزار آتش نشان برای شب چهارشنبه آخر سال بسیج شده اند تا به شهروندان تهران خدمات رسانی می کنند.

عبدالهی با اشاره به کاهش آمار حوادث در سال های اخیر افزود: امیدواریم با مشارکت خوب شهروندان امسال شاهد هیچ حادثه تلخی در چهارشنبه سوری پایان سال نباشیم.

معاون شهردار تهران از شهروندان تهرانی خواست تا مراقب فرزندان خود باشند تا در روزهای آخر سال شاهد حوادث ناگواری که منجر به تلخ کامی شود، نباشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار