در پي رصد و پايش مستمر در فضاي مجازی، فردي که در شبکه اجتماعي اينستاگرام اقدام به فروش محتواي غير مجاز مي کرد، شناسايي شد. در بازرسي از وسايل متهمی بيش از 22 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک از دبه هاي 10 ليتري به ظاهر حاوي شيره خرما کشف شد.
کد خبر: ۱۴۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 17 December 2015
به گزارش تابناک قم، رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري فردي که اقدام به خريد و فروش محتواي غير مجاز در فضاي مجازي مي کرد، خبرداد.

سرهنگ علي موالي با اعلام این خبر، اظهارداشت:در پي رصد و پايش مستمر در فضاي مجاز، فردي که در شبکه اجتماعي اينستاگرام اقدام به فروش محتواي غير مجاز مي کرد، شناسايي شد.

به گفته وي يا توجه به ماده14قانون جرائم رايانه اي مبني بر جرم بودن خريد فروش محتواي غير مجاز در فضاي مجازي، پرونده اي در اين خصوص تشکيل و متهم نيز پس از اخذ دستور از مقام قضائي استان دستگير شد.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان قم افزود:نامبرده در تحقيقات مأموران ابتدا منکر بزه انتسابي بود اما با ديدن ادله انکار ناپذير به جرم خود اعتراف کرد که در نهايت متهم به همراه پرونده متشکله جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شد.

محموله ترياک در دبه هاي شيره خرما

فرمانده انتظامي شهرستان نیز از کشف بيش از 22 کيلوگرم ترياک در اين استان خبر داد.

سرهنگ هادي ديده ور در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر خريد و فروش مواد مخدر توسط يکي از قاچاقچيان که قصد انتقال موادمخدر از يکي از استان هاي جنوبي به قم داشت ، بلافاصله موضوع در دستور کار پليس قم قرار گرفت.

وي افزود: ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان در يک عمليات غافلگيرانه در عوارضي قم – کاشان در حالي که متهم اقدام به خارج کردن تعداد دو ساک خود از اتوبوس مسافربري بود، وي را شناسايي و دستگير کردند. 

سرهنگ ديده ور ادامه داد: در بازرسي از وسايل متهم بيش از 22 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک از دبه هاي 10 ليتري به ظاهر حاوي شيره خرما کشف شد. 

فرمانده انتظامي شهرستان اضافه کرد: در اين رابطه پرونده تشکيل و متهم نيز جهت سير مراحل قانوني تحويل پليس مبارزه با مواد مخدر استان شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
تریاک راسخت نگیریدبلکهانشااللا موادشیشه وغیره ریشهکن بشه.اینطورکه شنیدم تریاک ازقدیم بوده .ولی این همه مثل این موادهای جدید خانمان سوز وخطرناک نبوده
ناشناس ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
تریاک یاهرموادمخدری .هیچ کدام خوب نیستند ولی قدیم معتادهای تریاک فقط اززندگی مادی خودشان اسیب میدیدند.مثل موادهای الان به اطرافیان وجامعه خطرنداشتند.موادهای امروزی ترسشون بیشترازداعشیهای لعنتنی هست.تریاک درمقابل شیشه مثل بمب درمقابل تیرکمانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار