تابناک: مدیر عامل هلال احمر استان اصفهان از اجرای طرح نوروزی این مدیریت از 25 اسفند تا 15 فروردین با حضور یکهزار و 700 داوطلب خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶ 16 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محسن مومنی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکهزار و صد نفر از داوطلبان شرکت کننده در طرح نوروزی در قالب 43 پایگاه امداد و نجات جاده ای به صورت 24 ساعته آماده هستند.

وی ادامه داد: همچنین 600 نفر از داوطلبان جوان هلال احمر در 25 پایگاه ایمنی و سلامت حضور دارند و در قالب تیم های سحر، سحاب و امثال آن در زمینه های پیشگیری از حوادث فعالیت فرهنگی می کنند.

مدیر عامل هلال احمر اصفهان در بخش دیگر سخنانش میانگین حضور نیروهای امدادی در حوادث را هشت دقیقه از زمان اطلاع اعلام کرد و افزود: تلاش ما کاهش این میزان است.

وی از اجرای یکهزار و 45 دوره آموزشی و آموزش 30 هزار و 150 داوطلب در سال 93 خبر داد و افزود: برخی از این آموزش ها به صورت بین المللی بود و از 16 کشور جهان در آن حضور داشته اند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان نیز در نشست با خبرنگاران گفت: این جمعیت با 43 پایگاه بین راهی، 48 دستگاه آمبولانس خودرویی، 26 دستگاه آمبولانس موتوری، 22 خودروی نجات، دو دستگاه آرگو، 25 دستگاه خودروی امدادی و یک فروند بالگرد در امداد و نجات نوروزی حضور دارد.

داریوش کریمی با اشاره به ضرورت توجه به آموزش در هلال احمر گفت: علاوه بر دوره های آموزشی، 211 مانور به صورت اختصاصی، مشارکتی با سایر استانها یا مشارکتی با سایر دستگاههای استان در سال 93 توسط داوطلبان هلال احمر انجام شده است.

هلال احمر سازمانی غیر دولتی با اهداف انسان دوستانه است.

این سازمان علاوه بر سازمان دهی داوطلبان در حوزه های درمانی، فرهنگی فعالیت دارد. بی طرفی، بی غرضی، استقلال، خدمت داوطلبانه، بشر دوستی، یگانگی و جهان شمولی اصول هفتگانه هلال احمر جهانی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار