نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کوهستانی و سردسیر بودن بخش کجور و جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به جنگل و محیط‌زیست به نفع دولت است که به بخش کجور هر چه زودتر گازرسانی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۴۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 18 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، «قاسم احمدی لاشکی» در آیین کلنگ‌زنی گاز شهر پول با اشاره به اجرای پروژه شهرهای پول و کجور به‌عنوان پروژه‌های سخت دولت اظهار کرد: علیرغم همه سختی و کمبود اعتباراتی که وجود داشت با تلاش مدیر عامل شهرکت گاز مازندران و جهت رفاه بیشتر مردم منطقه این پروژه عملیاتی شد.

وی افزود: در شهر کجور با تلاش و همت پیمانکار تاکنون 11 کیلومتر لوله‌گذاری شده است و امیدواریم با حمایت مسئولان و مردم، قبل از رسیدن فصل سرما در سال 95 در این شهر شاهد تزریق گاز به روش سی‌ان‌جی باشیم.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به 185 خانه در شهر مرزن‌آباد خبر داد و گفت: در روستاهای کلنو، پردنگون و گویتر نیز لوله‌گذاری در حال انجام است و تا اوایل ماه آینده در لوله‌های کلنو نیز گاز تزریق می‌شود.

احمدی لاشکی با اشاره به شرایط سخت مالی دولت گفت: در سال‌های گذشته هر بشکه نفت 120 تا 150 دلار فروخته می‌شد اما هم‌اکنون برای آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی از سوی اسرائیل و آمریکا و سایر دشمنان، نفت به بشکه ای 34 دلار رسیده است و از سویی دیگر میزان صادرات نیز کاهش یافته است و این امر موجب سخت شدن شرایط دولت از نظر اقتصادی شده است، اما با این وجود و علیرغم این‌که کار کردن در این شرایط بسیار سخت است دولت همه تلاش خود را در جهت گازرسانی به کلاردشت، مرزن آباد کجور انجام داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به کوهستانی و سردسیر بودن بخش کجور و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به جنگل و محیط زیست به نفع دولت است که به بخش کجور هر چه زودتر گازرسانی صورت گیرد و بعد از دو شهر کجور و پول نیز درباره 66 روستای دیگر بخش تصمیمات جدی گرفته خواهد شد و تدابیر لازم اندیشیده می‌شود.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: راه دسترسی نوشهر به کجور از راه منطقه ماشلک به دلسم و ویسر برای ما بسیار حیاتی است و با وجود اختصاص 2 میلیارد تومان به این پروژه، به خاطر محدودیت‌های محیط‌زیست اجرایی نشده است.

احمدی لاشکی با بیان این‌که از سوی محیط‌زیست در این خصوص کم مهری وجود دارد، خاطرنشان کرد: درباره راه نوشهر به کجور به رئیس سازمان محیط‌زیست تذکر کتبی داده شد و دولت و مجلس به جد پیگیر است تا به سرانجام نهایی برسد.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌های انجام شده در شهر پول و کجور گفت: با تلاش و پیگیری‌های شهردار پر تلاش شهر پول و سایر مسئولان بلوار شهر پول، آسفالت این شهر انجام شد و پاسگاه این شهر نیز به کلانتری ارتقا یافت که تحول خوبی در منطقه خواهد بود.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نصب جی‌اس‌ام در ویسر، بی‌تی‌اس در دشت نظیر و بشم و برق‌دار شدن آخرین روستای بخش کجور بخشی دیگر از اقدامات در جهت توسعه بخش کجور بود که انجام شد.

وی از اقدامات خیرخواهانه مرحوم صمد خزایی و فرزندان وی در اهدا زمین جهت ساخت اماکن دولتی و ایجاد پمپ بنزین در شهر پول قدردانی کرد.
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار