لیگ بر‌تر تنیس روی‌میز دختران کشور در قم:
دختران پینگ‌پنگ باز قم بخت صعود خود از مرحله گروهی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر تنیس روی‌میز دختران کشور را حفظ کردند.
کد خبر: ۱۴۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 18 December 2015
به گزارش تابناک قم، فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته برتر تنیس روی‌میز دختران قهرمانی رده سنی نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه بیست و ششم آذر ماه در شهر مقدس قم آغاز شد و امروز جمعه به کار خود پایان داد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی‌میز کشورمان هیئت پینگ‌پنگ استان قم میزبانی دیدارهای یکی از گروه‌های مقدماتی فصل جدید را در دور رفت مرحله گروهی بر عهده داشت و سرانجام این رقابت‌ها با تعیین رده‌بندی تیم‌ها خاتمه یافت.

این در حالی است که تیم تنیس روی‌میز دختران نونهال و نوجوان قم در دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ بر‌تر تنیس روی‌میز کشور در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم عملکرد خوبی داشت و در نهایت جایگاهی را به دست آورد که شانس صعود این تیم به مرحله نهایی را حفظ کند.

دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ بر‌تر تنیس روی نونهالان و نوجوانان دختر کشور با رقابت جذاب و تماشایی تیم‌های شرکت کننده در قم برگزار شد و تیم دختران هیئت پینگ‌پنگ قم توانست در این مرحله دو پیروزی و یک باخت برابر حریفان خود کسب کند.

ابتدا قرار بود پنج تیم در این گروه دیدارهای خود از دور رفت مرحله گروهی فصل جدید لیگ برتر تنیس روی‌میز دختران نونهال و نوجوان کشور را در قم برگزار کنند اما تیم دختران رده سنی نونهالان و نوجوانان هیئت مرکزی از حضور در این رقابت‌هار کناره‌گیری کرد.

تیم دختران هیئت پینگ‌پنگ قم در این مرحله از رقابت‌ها با هدایت یکی از مربیان خوب و با دانش تنیس روی‌میز قم یعنی فاطمه محقق گام به مصاف با حریفان گذاشت و در سه دیدار حساس این مرحله به ترتیب به مصاف تیم‌های مقاومت، هیئت همدان و خلیج‌پژم هرمزگان رفت.

دختران مستعد و خوش‌آتیه تنیس روی‌میز قم در نخستین دیدار خود به مصاف تیم مقاومت رفتند و در این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسیدند در حالی که همزمان با این دیدار تیم خلیج‌پژم هرمزگان با نتیجه پنج بر دو از سد تیم هیئت همدان عبور کرد.

تیم هیئت پینگ‌پنگ قم در دومین مسابقه خود به مصاف تیم مدعی و پرقدرت خلیج‌پژم هرمزگان رفت و در حالی که بازی خوبی ارائه می‌کرد در نهایت پنج بر صفر شکست خورد تا در سومین بازی با تیم هیئت همدان به برتری پنج بر صفر دست یابد و بدین‌شکل با دو پیروزی و یک باخت به کار خود در این مرحله پایان بدهد.

در دیگر دیدارها تیم هیئت پینگ‌پنگ همدان پنج بر صفر تیم مقاومت را مغلوب کرد و در پایان رقابت چهار تیم در این گروه نماینده هرمزگان در مکان نخست جدول ایستاد، هیئت پینگ‌پنگ قم در رده دوم قرار گرفت و هیئت همدان به مقام سوم دست پیدا کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار