امام جمعه یاسوج گفت: انتظار می رود که مجامع بین المللی و طرفداران حقوق بشر با تشکیل کمیته حقیقت یاب جنایت های ارتش نیجریه علیه شیعیان این کشور را پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۴۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 19 December 2015
امام جمعه یاسوج گفت: انتظار می رود که مجامع بین المللی و طرفداران حقوق بشر با تشکیل کمیته حقیقت یاب جنایت های ارتش نیجریه علیه شیعیان این کشور را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: در صورت مجازات عاملان این جنایت های هولناک از تکرار آن در آینده جلوگیری می شود.
وی بیان کرد: در این جنایت ها ده ها نفر از شیعیان نیجریه کشته و صدها نفر زخمی شدند و علاوه بر آن به علامه سید محمد زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه نیز هتک حرمت شد.
حسینی با اشاره به 27 آذر سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح در سال 58 از سوی منافقان، اظهار کرد: این روز به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.
وی عنوان کرد: دو قشر مهم و تاثیرگذار حوزویان و دانشگاهیان همواره زیر ذره بین دشمنان هستند.
حسینی ابراز داشت: دشمنان درصدد ایجاد تفرقه، اختلاف و دودستگی بین حوزویان و دانشگاهیان هستند و چنانچه کمترین جدایی بین این دو قشر ایجاد شود فاجعه بار بوده و کشور را دچار مشکلات متعددی می کند.
امام جمعه یاسوج افزود: حوزویان و دانشگاهیان باید با وحدت روزافزون و خدمت هر چه بیشتر به کشور و مردم این توطئه شوم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را خنثی و آنان را مایوس کنند.
حسینی با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال، گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد سعی کنند با کمک عقل، منطق و انجام تحقیق های لازم انتخاب صحیحی داشته و به کاندیداهای متعهد، متخصص، توانمند و کارآمد رای دهند.
وی بیان کرد: نباید رای دادن بر اساس احساسات، فامیل گرایی، باندبازی و یا برای کسب منفعت باشد بلکه با توجه به ملاک ها و معیارهای مشخص انجام شود.
حسینی با تسلیت هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، اظهار کرد: نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) است و آن حضرت با ظهور خود جهان را پر از عدل و داد می کند.
وی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی حوزه راهداری کهگیلویه و بویراحمد شامل اداره کل راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه ها، جمعیت هلال احمر و پلیس راه این استان در فصول سرد سال با استقرار در جاده های ارتباطی استان به مردم و رانندگان خدمات رسانی می کنند که قابل تقدیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار