فرماندار شیراز گفت: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 19 December 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:حیدرعالیشوندی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران حاظر در ستاد انتخابات شهرستان شیراز افزود: ستاد انتخابات شهرستان شیراز از ساعت هشت صبح تا ۱۶ وظیفه ثبت نام از کاندیداهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه فارس و همچنین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان شیراز را انجام می دهد.
وی افزود: بیش از ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در شهرستان شیراز را بر عهده دارند زیرا به طور حتم با افزایش جمعیت باید شاهد افزایش شعب انتخابیه نیز باشیم.

فرماندارشیراز تصریح کرد: تاکنون از جانب سازمان آمار استان فارس تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در شهرستان شیراز اعلام نشده که به زودی مشخص می شود.

عالیشوندی با اشاره به اینکه همراه داشتن شناسنامه الزامی است، گفت: کاندیداها باید به طور حتم به غیر از مدارک درخواستی شناسنامه نیز به همراه داشته باشند.

وی افزود: در زمان رای دادن نیز اولویت اول با شناسنامه است و تاکنون ابلاغی در خصوص همراه داشتن کارت ملی هوشمند صادر نشده است.

فرماندار شیراز در خصوص زمان ثبت نام از کاندیداهای خبرگان و مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ثبت نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز شنبه آغاز شده و تا چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار