معاون اداری و مالی شهرداری شیراز گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، تمام مودیانی که عوارض خود را تا پایان 21 بهمن ماه امسال به طور کامل پرداخت کنند از تخفیف 27 تا 40 درصدی برخوردار می شوند.
کد خبر: ۱۴۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 20 December 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا: محمد حسن اسدی، یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: بر این اساس، پرداخت کنندگان عوارض تا یک میلیارد ریال از تخفیف 27 درصدی، از یک میلیارد ریال تا 10 میلیارد ریال از تخفیف 30 درصدی، از 10 میلیارد ریال تا 30 میلیارد ریال از تخفیف 34 درصدی و از 30 میلیارد ریال تا 50 میلیارد ریال از تخفیف 37 درصدی بهره مند خواهند شد.
وی ادامه داد: همچنین آن دسته از مودیانی که بدهی از 50 میلیارد ریال به بالاتر خود را به شکل نقدی و یکجا پرداخت کنند نیز از تخفیف 40 درصدی برخوردار می شوند.
اسدی، با اشاره به اختصاص جوایز خوش حسابی برای پرداخت کنندگان عوارض گفت: آن دسته از شهروندانی که تا دهه مبارک فجر اقدام به پرداخت عوارض نوسازی، خودرو و عوارض صنفی کنند از جوایز ارزنده ای همچون کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن، خودرو و جوایز نقدی و غیر نقدی قابل توجهی بهره مند خواهند شد.
وی گفت: پرداخت به موقع عوارض می تواند کمکی برای گسترش و توسعه منابع درآمدی برای شهر باشد تا بتوان خدمات مطلوب تری ارائه کرد.
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز، سهم شهروندان در مشارکتهای شهری را مهم و اثرگذار توصیف کرد و گفت: بی شک یکی از راههای مستقیم مشارکت های مردمی برای تامین هزینه های شهر پرداخت عوارض است که با پرداخت بموقع آن توسط شهروندان، می توان در ساختن شهری زیبا و پویا سهیم بود.
او اضافه کرد: مدیریت شهری با دریافت عوارض، پروژه های مختلف شهر را به نتیجه می رساند بنابراین تحقق برنامه ها و اهداف شهرداری نیازمند پرداخت بموقع عوارض است.
وی، در خصوص انتشار اوراق مشارکت شهرداری شیراز هم گفت: طی چهار سال گذشته چهار مرتبه اوراق مشارکت به ارزش یک هزار و 450 میلیارد ریال برای اجرای هشت پروژه اداری، مسکونی، تجاری و پارکینگ منتشر شده است.
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز اظهار کرد: این پروژه ها امروز به مراحل پایانی رسیده و آماده واگذاری به متقاضیان با شرایط خوب می باشد.
اسدی تصریح کرد: امسال نیز انتشار و فروش اوراق مشارکت به ارزش 2 هزار و 800 میلیارد ریال برای اجرای پروژه فرهنگی، گردشگری و توریستی زندیه پیش بینی شده که امیدواریم تا پایان امسال مجوز انتشار از سوی بانک مرکزی صادر شود.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، میزان مطالبات شهرداری را یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیش از 80 درصد از مطالبات سهم دستگاههای اجرایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار