مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز گفت: به منظور رفع معضلات ترافیکی و کاهش آلودگی هوا طرح زوج و فرد خودروها از اول دی‌ماه در کرج اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 21 December 2015
ابوالفضل فانی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان البرز اظهار داشت: رفع معضلات ترافیکی و مشکلات ناشی از آن باید به عنوان یکی از اولویت‌های مسئولان باشد.
وی ادامه داد: افزایش آلودگی هوا نیز در استان البرز اجرای طرح زوج و فرد در کلانشهر کرج را بیش از پیش کرد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز با بیان اینکه طرح زوج و فرد خودروها در کلانشهر کرج از فردا اجرایی میشود افزود: این طرح تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
فانی محدودیت ترافیکی را همه روزه از ساعت 15:30 تا 22 عنوان کرد.
وی با اعلام اینکه اجرای این طرح در شرایط اضطرار از درب منزل اجرایی خواهد شد گفت: در روزهای نخست این طرح به صورت ارشادی و از شنبه هفته آینده در صورت تخلف، رانندگان اعمال قانون می‌شوند.
این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر داشتن معاینه فنی خودروها گفت: پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی برخورد کرده و اجازه تردد در سطح شهر را نخواهد داد.
فانی تأکید کرد: در این راستا پلیس با نظارت بیشتر بر خودورها با کسانی که به معاینه فنی خودروی خود توجهی ندارند برخورد می‌کند.
در ادامه این نشست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز نیز طی سخنانی با بیان اینکه تا کنون نیز نطارت بر معاینه فنی خودروها انجام می‌شده است،‌ افزود: با توجه به آلودگی هوا این نظارت‌ها تشدید شده و با جدیت بیشتری اعمال خواهد شد.
همایون شریفی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح زوج و فرد خودروها اشاره کرد و بیان داشت: البته اجرای دقیق طرح زوج و فرد خودروها نیازمند زیرساخت‌های اساسی است اما همکاری و مشارکت رانندگان سهم مهمی را در اجرای این طرح دارد.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح زیرساخت الکترونیکی شامل نصب دوربین‌های ثبت تخلف و ترافیک لازم است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مقصودي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
عجيب است كه بارها و بارها از مسئولين شهر تهران شنيده ايم كه طرح زوج و فرد ناموفق و شكست خورده است اما باز اين روش تجربه شده مورد عنايت مسئولين ساير شهرها و شايد به لحاظ درآمد زايي براي بعضي سازمان ها مورد توجه قرار ميگيرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار