کد خبر: ۱۴۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 22 December 2015


معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی البرز از برگزاری هفتمین سمپوزیوم نوروپسیکولوژی ایران (روانشناسی اعصاب) با عنوان رویکرد نوروپسیکولوژیک به آسیب های روانی و اجتماعی از شنبه (پنجم دی ماه) در دانشگاه خوارزمی واحد تهران خبر داد.

مهشید منزوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود:کمیته علمی سمپوزیوم نوروپسیکولوژی ایران با همکاری انجمن روان شناسی ایران و جهاد دانشگاهی واحد استان البرز این همایش را با محور رویکرد نوروپسیکولوژیک به آسیب های روانی و اجتماعی به مدت سه روز برگزار می کند.

وی اظهار کرد: نوروپسیکولوژی و شناخت، حافظه، زبان و تفکر، یادگیری و توجه، ارزشیابی و درمان، شخصیت، هیجان، توانبخشی، اخلاق، فرهنگ و هنرو ادارک زمان از محورهای اصلی موضوع مقالات این همایش است..

وی، نوروپسیکولوژی و آسیب شناسی اعتیاد، کودک آزاری، همسرآزاری، ناهمنوایی و ناسازگاری اجتماعی، اختلال ها و انحرافات جنسی، بزه کاری، رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی و تعارض های خانوادگی و رفتارهای خشونتی و تخریب و سایکوپاتی و اختلال شخصیت ضد اجتماعی از دیگر محورهای این سمپوزیوم است.

منزوی خاطرنشان کرد: پانل ها و کارگاه های آموزشی در زمینه های آسیب های روانی و اجتماعی از برنامه های جانبی این سمپوزیوم است و همچنین مجموعه مقاله های پذیرفته شده در کتاب مجموعه مقاله های این سمپوزیوم به چاپ خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار