بودجه موسسه فرهنگی شهرآرا توسط اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به صورت غیر قانونی تصویب شد.
کد خبر: ۱۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵ 17 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از خراسان آنلاین، عضو کمیسیون خدمات شهری با اعلام این مطلب گفت: یکشنبه موضوع بودجه شهرآرا در جلسه علنی صبح شورا مطرح شد که با مخالفت اعضا مواجه و رای نیاورد.

جواد ستاری افزود: عصر همان روز جلسه‌ای تحت عنوان جلسه هماهنگی برگزار شد که قرار نبود این جلسه به رای‌گیری در این مورد پرداخته شود اما با حضور در این جلسه متوجه شدم 16 نفر از اعضای شورا که اغلب موافق بودجه شهرآرا بودند در این جلسه حضور دارند و در حال رای گیری در این باره هستند.
وی افزود: با دیدن این مسئله ضمن دادن تذکری درباره غیر قانونی بودن این حرکت بر اساس آیین‌نامه داخلی شورا جلسه را ترک کردم.
این عضو شورای شهر ادامه داد: پس از دقایقی با اصرار برخی از اعضای شورای حاضر در جلسه به منظور ثبت تذکر آیین نامه‌ای خود به جلسه بازگشتم اما به محض ورود بنده، رای گیری انجام شد و به اعتراض و تذکر بنده مبنی بر غیر قانونی بودن این جلسه توجهی نشد و بودجه موسسه فرهنگی شهرآرا با 8 میلیارد تومان تصویب شد.
ستاری افزود: دیروز صبح نیز در جلسه علنی شورا در این باره تذکر دادم و اعلام کردم که با توجه به فراقانونی تصویب شدن بودجه شورا این امر را به صورت کتبی و به عنوان تخلف شورا به فرمانداری اعلام خواهم کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار