سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت:پیش بینی می کنیم در نوروز امسال نسبت به سال گذشته افزایش 20 درصدی در جابه جایی مسافران توسط پایانه های مسافربری شهرداری داشته باشیم.
کد خبر: ۱۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰ 17 March 2015

به گزارش تابناک، سید مهدی علوی‌مقدم اظهار کرد: در روز نخست سال 94 با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری پذیرایی ویژه‌ای برای 1000 نفر از مسافران و زائرانی که به مشهد مقدس می‌آیند، صورت می‌گیرد و بیش از 400 ظرفیت برای اسکان اضطراری مسافران در داخل پایانه امام رضا(ع) در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تهیه هدایای معنوی و فرهنگی ویژه سال 94 اظهار کرد: ضمن اینکه بروشورها و هدایای معنوی و فرهنگی به زائران بهاری در سه روز اول سال 94 ارائه می‌شود.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: پیش‌بینی لازم صورت گرفته تا میز خدمت جهت حضور نهادهای خدمات‌رسان در پایانه مستقر شود و نمایندگان فرمانداری، شهرداری، بهزیستی، هلال احمر، کلانتری، پلیس راه، پلیس راهنمایی، اداره آگاهی، بهشت رضا(ع)، اطلاعات و صدا و سیما به منظور ارائه خدمات به زائران در پایانه مسافربری امام رضا(ع) حضور یابند.

علوی‌مقدم به انجام هماهنگی برای فعال نمودن بخش‌های فرهنگی از قبیل نمایندگان گردشگری و میراث فرهنگی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اشاره کرد و افزود: راهنمای زائر جهت ارائه نقشه و راهنمایی زائران برای مکان‌گزینی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و هنری در طول تعطیلات با مشارکت بخش خصوصی، گفت: پخش مراسمات ساعت تحویل از تلویزیون‌های فول کالر نصب شده در میدان آبنمای پایانه و اطلاع‌رسانی از طریق نمایشگرهای اطلاع‌رسانی سالن‌ها و جایگاه‌ها با بیش از 142 ال‌ای‌دی نیز به مناسبت سال جدید صورت می‌گیرد.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد به هماهنگی انجام شده برای تقویت ناوگان تاکسیرانی با بیش از 435 دستگاه تاکسی اشاره کرد و ادامه داد: همچنین 75 دستگاه اتوبوس واحد و 35 دستگاه وانت‌بار برای ارائه خدمات شبانه‌روزی در طول مدت برای استفاده زائران و مسافران در نظر گرفته شده است.

علوی‌مقدم اضافه کرد: انجام تبلیغات و زیباسازی داخل پایانه، رنگ‌آمیزی جداول، تهیه تابلوهای راهنما، بروزرسانی و توسعه فضاهای سبز و چیدمان سفره‌های هفت سین نوروزی به منظور بهره‌برداری بیشتر زائران و مسافران از دیگر اقدامات قابل ذکر در این ایام است.

وی افزود: در طی این مدت دفاتر ستاد اسکان جهت اسکان مناسب زائران برابر استانداردهای قابل قبول صنف هتلداران، مهمانپذیرها و مسافرخانه فعال خواهند شد.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به هماهنگی صورت گرفته در خصوص جمع‌آوری متکدیان، ولگردان، افراد معتاد و بی‌هویت، اظهار کرد: دوربین‌های مدار بسته و اتاق کنترل دوربین‌ها به جهت حفظ امنیت و کنترل کلیه نقاط پایانه‌های مسافربری مشهد تجهیز و آماده می‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار