رئیس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت : تئاترهای برگزیده سی وچهارمین جشنواره فجر فارس در شیراز به صورت اجرای عمومی نمایش داده می شوند.
کد خبر: ۱۵۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 23 December 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی ارشاد فارس:بهمن سلیمانی اظهار داشت: این اجراها از ٢٥ تا ٢٩ دی ماه در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، تماشاخانه استاد هودی و تماشاخانه سپاسدار شیراز برروی صحنه خواهند رفت.
وی با بیان اینکه آثار به صورت همایشی در شیراز اجرا می شود، گفت: از آنجا که بخش مسابقه آثار در تهران برگزار خواهد شد نمایش آثار در استان ها به صورت همایشی است به این معنا که آثار در فضایی بدون رقابت به نمایش در می آیند.
رئیس اداره هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: تعداد آثاری که در شیراز به نمایش در می آید پنج یا ٦شش اثر است که یک اثر از بخش بین الملل و دیگر آثار برگزیده استان هاست.
سلیمانی خاطرنشان کرد: دو نمایش «زار» و «بندباز» که در جشنواره استانی برگزیده شدند نمایندگان استان فارس در این جشنواره هستند که در دیگر استان ها به نمایش گذاشته می شوند.
سلیمانی در پایان تصریح کرد: از آنجا که فراخوان جشنواره به تازگی ارایه شده است هنوز فهرست دقیقی از آثار اعلام نشده است و به محض مشخص شدن آن اطلاع رسانی می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار