مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های همدان از افزایش 18 درصدی بودجه سازمان همیاری شهرداری‌های همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 21 March 2015

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های همدان از افزایش 18 درصدی بودجه سازمان همیاری شهرداری‌های همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛سیدمسعود عسگریان در همایش شهرداران همدان با اشاره به رکود بازار مسکن و ملک و املاک در همدان اظهار کرد: بر این اساس این امر در بودجه شهرداریها نیز اثر گذاشته و موجب کاهش بودجه آنها شد.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های همدان برای امسال 10 میلیارد و 800 میلیون تومان عملکرد بودجهای داشت، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته تأمین قیر شهرهای زیر 50 هزار نفر انجام شد که 11 شهردار ثبت‌نام کردند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های همدان تصریح کرد: با تأمین هزینه بیش از 2 میلیارد تومان توانستیم قیر را خریداری کرده، تا شهرداری‌های ذی‌نفع در سه فصل بهار آسفالت را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری و همیاری که بین شهرداری‌ها و سازمان‌ها انجام شد، برای تأمین مایحتاج شهرداری‌ها پیشگام شده و برخی از برنامه‌ها انجام شد.

عسگریان با بیان اینکه برای سال آینده بودجه 13 میلیارد و 730 میلیون تومانی بودجه تعریف شده، گفت: این مبلغ نسبت به بودجه سال 93 که 11 میلیارد و 600 میلیون تومان بود، 18 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه برای تأمین قیر که عمده فعالیت شهرداری‌ها در این راستاست، با بانک شهر هماهنگی‌ها انجام شده، افزود: بر این اساس تسهیلات بانک شهر با سود 5.5 درصد برای خرید قیر به شهرداریهای استان همدان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های همدان با بیان اینکه مذاکراتی با بیمه ایران نسبت به بیمه کردن فعالیتهای شهرداریهای استان صورت گرفته است، گفت: 21 شهرداری نسبت به بیمه کردن فعالیتهای خود اقدام کردهاند که سایر شهرها نیز برای بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار