مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خبر داد
تابناک: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: از فعالیت 1300 دستگاه اتوبوس در اصفهان در اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۱۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ 18 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید عباس روحانی با اشاره به اینکه در اسفندماه جاری حجم سفر مردم با استفاده از اتوبوس افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: در اسفندماه جاری بین یک‌هزار و 200 تا یک‌هزار و 300 دستگاه اتوبوس در سطح شهر فعال بوده‌اند و حمل و نقل مردم را انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: خط صفه-ملک‌شهر به عنوان خطی است که مسیر آن طولانی بوده و به این دلیل کرایه این خط از سایر خطوط اتوبوسرانی بیشتر است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: در روز‌های پایانی سال یک ساعت به ساعات کار اتوبوس‌ها در سطح شهر اضافه شده است و اتوبوسرانی از تمام ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به شهروندان استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شورای شهر پیشنهاد داده است که در خطوط کم‌بازده اتوبوسرانی که تعداد مسافر در این خطوط پایین است، از اتوبوس‌های midel busاستفاده شود، ادامه داد: البته این موضوع جای کارشناسی دارد و باید از نظر کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرد.

روحانی با اشاره به اینکه هزینه سرمایه‌گذاری روی این نوع اتوبوس‌ها تا حدودی کمتر از اتوبوس‌های عادی است، تاکید کرد: اما هزینه نگهداری و هزینه‌های جاری این نوع اتوبوس‌ها با اتوبوس‌های عادی و معمولی یکسان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار