مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: در بارندگی های چند روز گذشته 28 هزار و 500 مترمکعب برف روبی و هزار تن شن و نمک ریزی شده که بیانگر تلاش چشمگیر راهداران استان است.
کد خبر: ۱۵۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 27 December 2015

به گزارش تابناک یزد،جواد ذاکر گفت: تمام اکیپ های راهداری به صورت شبانه روز و آماده باش برای ایمن سازی محورها بویژه برف روبی و بازگشایی محورهای برف گیر در خدمت مسافران و رانندگان بوده اند.

وی اضافه کرد: سامانه بارشی اخیر باعث بارش برف در محورهای شهرستان تفت شد که از ساعت یک و نیم بامداد روز پنجشنبه سوم دیماه شروع وعملیات راهداری زمستانی تا جمعه شب ادامه داشت.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد ادامه داد: در این عملیات 15 نفر از نیروهای راهدار با ماشین آلاتی از قبیل 4 دستگاه نمک پاش و یک دستگاه کامیون و 3 دستگاه سواری در طول محور های برف گیر و با تلاش شبانه روزی خود اقدام به برفروبی کرده اند و در حال حاضر تمام مسیرهای مواصلاتی باز و تردد با احتیاط در آن صورت می پذیرد.
ذاکر با اشاره به آماده باش تمام راهداران در همه محورهای استان یادآور شد: همه راهدارخانه ها نیز پذیرای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده هستند.
در چند روز گذشته نخستین بارش برف زمستانی در مناطق کوهستانی از جمله بیداخوید تفت با بیش از 12 سانتیمتر و ده بالای تفت و دامنه شیرکوه گزارش شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار