جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 41 هزار عدد شربت و قرص غیرمجاز با دستگیری سه متهم در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۵۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 27 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ علی اصغر خرم روی گفت: در پی گزارش های متعدد مردمی مبنی بر عرضه و توزیع انواع داروهای غیرمجاز در سطح صنوف عطاری شهرستان بندرعباس،شناسايي توزيع كنندگان عمده این داروها در دستور كار پليس امنیت عمومی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و استفاده از ظرفيت شبکه ی منابع و مخبرين تعدادی از واحد های صنفی عطاری که در خصوص عرضه این دارو ها فعالیت می کردند را به مدت چند روز متوالی تحت کنترل و مراقبت قرار دادند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی دریافتند که افرادی با یک دستگاه پراید و موتور سیکلت این داروهای غیرمجاز را بین واحد های صنفی در سطح شهرستان توزیع می کنند که با رعایت تمهیدات انتظامی و قانونی در نهایت سه متهم در این زمینه دستگیر شدند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: در بازرسی از منزل و مخفیگاه این متهمان 17 هزارو 702 عدد قرص متادون و ترامادول و 23 هزار و 460 شربت متادون کشف شد.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد، تاکید کرد:متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به  دادسرا معرفی شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
با سلام من از محله 20متری شاه حسینی بندر عباس هستم الان قرص فروشی اینجا بیداد میکنه تا حالا چند تا از اینا رو پلمپ کردن ولی فرداش دوباره باز میکنن و همشونم ازاد میشن تو رو خدا یه اقدامی بکنید که اینها ریشکن بشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار