تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خانگی از رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال تیم‌های امید باشگاه‌های کشور در قم تیم فجر شهید سپاسی شیراز را شکست داد و از قعر جدول جدا شد.
کد خبر: ۱۵۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 27 December 2015
به گزارش تابناک قم، نیم‌فصل دوم مسابقات فصل 1394 لیگ برتر فوتبال تیم‌های امید باشگاه‌های کشور از عصر امروز یکشنبه ششم دی‌ماه با برگزاری شش مسابقه همزمان آغاز شد و 12 تیم لیگ برتری در نقاط مختلف ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نخست از دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های امید باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم‌های صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز به میزبانی صبا در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر رفتند.

این دو تیم در حالی دیدار برگشت خود از لیگ امسال را در قم برگزار کردند که در هفته نخست رقابت‌های این فصل در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف یکدیگر رفته و با نتیجه تساوی دو بر دو به کار خود پایان داده بودند.

تا پیش از رویارویی دو تیم در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید ایران، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با کسب 11 امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی قرار داشت و فوتبالیست‌های امید صبای قم نیز با سه امتیاز کمتر رتبه آخر جدول 12 تیمی لیگ برتر را در اختیار داشتند.

امیدهای صبای قم که هفته‌های زیادی از بازی‌های این فصل را با ناکامی سپری کرده‌اند در تلاش برای جبران امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبلی، با تمام توان و توپ پر وارد میدان مسابقه با میهمان خود یعنی فجر شهیدسپاسی شیراز شدند و با سه گل حریف را شکست دادند.

صبای قم برای اینکه در این دیدار با قدرت بیشتری به مصاف تیم امید فجر شهید سپاسی شیراز برود با هماهنگی با کادر فنی تیم بزرگسالان صبای قم، از نیما داغستانی بازیکن ملی‌پوش تیم بزرگسالان صبای قم و تیم ملی جوانان کشورمان نیز در ترکیب اصلی خود استفاده کرد.

درخشش ملی‌پوش صبا و هنرنمایی صفرزاده در گلزنی

شاگردان حسین گنجیان در دیدار خانگی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر فجر شهید سپاسی شیراز به مراتب بهتر از بازی‌های قبلی خود ظاهر شدند و در نیمه نخست این مسابقه با تیزهوشی نیما داغستانی بازیکن ملی‌پوش خود به گل نخست بازی دست یافتند.

امیدهای صبای قم برای اینکه با خیالی آسوده به استراحت بین دو نیمه بروند و به نصایح و صحبت‌های فنی مربیان خود گوش کنند، دقیقا در آخرین دقیقه نیمه نخست در مقابل دروازه تیم فجر شهید سپاسی شیراز یک موقعیت گل دیگر به دست آوردند و این بار توسط حسن صفرزاده به گل دوم دست یافتند.

نیمه نخست این دیدار با برتری دو بر صفر صبای قم به پایان رسید و دو تیم بعد از 15 دقیقه استراحت برای 45 دقیقه رقابت دیگر به میدان آمدند و انتظار می‌رفت که تیم فجر شهید سپاسی شیراز تلاشی جدی را برای جبران گل‌های خورده آغاز کند اما صبای قم خیلی زود به گل سوم دست یافت.

در پنجمین دقیقه نیمه دوم این مسابقه شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال امید صبای قم از یک اشتباه دیگر خط دفاعی تیم فجر شهید سپاسی شیراز نهایت بهره را بردند و با ضربه‌ای که حسن صفرزاده با پای راست به توپ زد، گل سوم را درون دروازه حریف قرار دادند و تا پایان با حفظ این سه گل به برتری سه بر صفر و سه امتیاز این دیدار دست یافتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار