با تصويب شوراي اسلامي شهر:
سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم گفت: با تصويب شوراي اسلامي شهر براي فروش طرح ترافيك در سال آينده هيچ گونه افزايش قيمتي اعمال نخواهد شد.
کد خبر: ۱۵۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 29 December 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از شهرداری قم، نعمت‌الله عواطف رستمي با اشاره به برگزاري يكصد و شصت و يكمين جلسه رسمي و علني شورا اسلامي شهر قم گفت: در اين جلسه چند لايحه از سوي كميسيون برنامه وبودجه و كميسيون خدمات شهري و امور زائرين در دستور كار رسيدگي قرار گرفت.

وي بيان كرد: نخستين لايحه در خصوص برون سپاري بخش اجرايي واحد سد معبر مناطق ۶ و ۷ شهرداري بود كه با اين مصوبه مقرر شد رفع سد معبر اين دو منطقه به صورت آزمايش از بهمن ماه سال جاري به مدت چهار ماه برون سپاري شده و پس از بررسي‌هاي كارشناسي نسبت به موانع و آسيبهاي پيش رو و رفع آنها، اين رويكرد پس از تصويب شوراي اسلامي شهر در ساير مناطق نيز اجرا خواهد شد.

سخنگوي شوراي شهر قم بيان كرد: ضمن اينكه در حال حاضر در چند نقطه شهر مكانهايي براي اين قبيل دست فروشان و سد معبر كنندگان دوره‌گرد ديده شده است كه در آينده نزديك با همكاري ساير نهادهاي تصميم‌گير به اين مكان‌ها منتقل خواهند شد.

وي ادامه داد: لايحه ديگر مربوط به نامگذاري معابر و شوارع و گذرگاه‌هاي شهر بود كه بر اساس بند ۲۴ ماده ۷۱ قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور اين وظيفه در كميته نامگذاري شهرداري و كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر بررسي و ۳۲ فقره نامگذاري شوارع در دستور كار جلسه علني شورا قرار گرفت كه پس از استماع نظرات پيشنهادي از سوي اعضاء شورا مجددا براي بررسي بيشتر به كميسيون خدمات شهري عودت داده شد تا با در نظر گرفتن همه جوانب و شاخص‌هاي مطلوب نامگذاري در جلسه آتي مورد تصويب قرار گيرد.

عواطف رستمي خاطر نشان كرد: همچنين لايحه مربوط به تعرفه عوارض و بهاي خدمات سازمان حمل و نقل و ترافيك مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پس از استماع نظرات موافق و مخالف در بخش درآمد حاصل از خدمات فني، كارشناسي، مطالعاتي، پژوهشي، اجاره ماشين آلات، ۲۰ درصد افزايش بهاي خدمات نسبت به سال گذشته اعمال شد و در ساير بخش‌ها از جمله خدمات خط كشي، پاركينگ‌ها و فروش طرح ترافيك هيچ گونه افزايش قيمتي اعمال نشد و اين لايحه به اتفاق آراء به تصويب اعضاي شوراي اسلامي شهر قم رسيد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار