کد خبر: ۱۵۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 30 December 2015


رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس از تقویت بخش های کودک کتابخانه های شهرستان با اجرای برنامه های متنوع برای کودکان برای توسعه کتاب و کتابخوانی خبر داد.

گلشن شیرمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای برنامه های متنوع برای کودکان نظیر قصه گویی، کتابخوانی، نمایش خلّاق و برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی از برنامه های بخش کودک کتابخانه های عمومی استان در سال جاری است که در تمامی کتابخانه های فردیس این روند با جدیت تمام دنبال می شود.

وی گفت: بخش های کودک کتابخانه های عمومی فردیس دارای قفسه اختصاصی کتاب کودک ، میز مخصوص مطالعه کودکان و صندلی و قفسه نشریات اختصاصی کودکان می باشد که برای خردسالان و کودکان طراحی شده است .

وی در ادامه افزود: فضای داخلی این بخش ها برای جلب کودکان عزیز بسیار زیبا نقاشی و رنگ آمیزی شده است در این بخش ها کلاس های قصه گویی و قصه خوانـــی و نقاشی و اریگامی تشکیل می شود که که این کلاس ها توسط کتابداران بخش کودک اداره می شود.

وی خاطر نشان کرد: دراین کتابخانه ها بروشورهایی برای کودکان عزیز تهیه می شود که شامل دانستنیها و معما است که جهت رشد کودکان بازیهای فکری خریداری ودر اختیارآنها قرارگرفته است و تلاش می کنیم بخش کودک کتابخانه های عمومی بسیار پویاتر از سالهای قبل باشد و تعداد اعضا بیشتری را به خود اختصاص دهد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس گفت: ارتقای برنامه های بخش کودک از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه تربیت هر نسل با اجرای برنامه های آموزشی مفید برای خردسالان و کودکان نتایج مفیدتر و ماندگارتری خواهد داشت.

شیرمحمدی افزود: دعوت از دانش آموزان مدارس و خردسالان کودکستان های اطراف کتابخانه های عمومی برای مشارکت در برنامه های کتابخانه و همکاری با سازمان هایی همچون شهرداری برای برگزاری مراسم فرهنگی هنری از جمله دیگر فعالیت های بخش های کودک کتابخانه های عمومی است. کودکان و نوجوانان می توانند از ساعت 8 صبح الی 18 عصر از خدمات این بخش استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار