کد خبر: ۱۵۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 01 January 2016

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخشهای خبر 20 پنج شنبه 10 دی 94 است.

پارک ملی گلستان در آتش

پارک ملی گلستان 9 ماه داغ رو پشت سر گذاشته. به گفته ی رئیس پارک ملی گلستان، از ابتدای امسال تا حالا، 94 هکتار از جنگل های پارک ملی گلستان در آتش سوزی نابود شده. آخرین مورد آتش سوزی در این پارک ملی دیروز بود که در 2 نقطه یک هکتار از اراضی جنگلی؛ در آتش سوخت.


پرستاری شغلی سخت البته روی کاغذ
یکی از اعضای شورای عالی نظام پرستاری، گلایه کرده که چرا قانون مشاغل سخت و زیان آور برای پرستاران کشور ناقص و نصف و نیمه اجرا میشه. به گفته ی این عضو شورای عالی نظام پرستاری؛ حرفه پرستاری در اکثر کشورهای دنیا جز مشاغل سخت و زیان آوره، و در کشور ما هم این قانون تصویب شده اما متاسفانه به صورت کامل اجرا نمی شه. پرستاران به علت شبکاری، استرس بالا و خستگی در دراز مدت دچار فرسودگی شغلی و بیماری هایی مثل دیابت، واریس و پیری زودرس می شوند.

باز هم شایعه
از صبح امروز شایعه ای در فاضی مجازی دست به دست شد که فردی در ایستگاه متروی تهرانپارس خودکشی کرده. شایعه ای که مثل بقیه ی موارد، چند ساعتی بیشتر عمر نداشت. چرا که بازپرس ویژه قتل درباره آن گفت: پس از حضور در محل مشخص شد، این مرد 57 ساله به دلیل حال بد و سرگیجه به داخل ریل سقوط کرده و خودکشی در کار نبوده، هرچند برای بررسی دقیق جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است.


گروه خونی o مواظب باشند
گروه خونی خاص مراقب خطرها باشند. محققان ژاپنی اعلام کردن که صاحبان گروه خونی o دارای انرژی بالا و خصوصیات خاص هستند، اما باید رژیم غذایی خودشون رو مدیریت کنند چون مستعد ابتلا به زخم معده و تیروئید و سطح پایین ترشح هورمون هستند.

 

حنای بی رنگ اردوغان برای رسانه های ترکیه
رسانه های ترکیه، دست رئیس جمهور این کشور رو، رو کردن و اقدام نمایشی اون در نجات فردی که به ظاهر قصد خودکشی داشته رو نمایشی مُضحک توصیف کردند. چندی پیش اخباری منتشر شد حاکی از این که اردوغان و همراهانش موفق شدن مردی رو که قصد خودکشی از روی پل بسفر داشته، نجات بدهند. برخی رسانه های ترکیه فاش کردند، این فرد نه مشکلی داشته، نه از مخالفان اردوغانه، بلکه مسئول یکی از جمعیت های وابسته به حزب عدالت و توسعه ترکیه است.

 

جمعیت جهان از مرز هفت میلیارد نفر گذشت
جهان؛ فردا به مرز هفت میلیارد و سیصد میلیون نفری میرسه. فردا و در نخستین روز سال 2016، جهان؛ هفت میلیارد و دویست و نود پنج میلیون و هشتصد و هشتاد و نه هزار و دویست و پنجاه شش نفره می شوند. آمارها نشون میده، در سال 2015، هفتاد و هشت میلیون نفر به جمعیت جهان اضافه شده. چین با یک میلیارد و 367 میلیون و هند با یک میلیارد و 252 میلیون نفر؛ پرجمعیت ترین کشورهای جهان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار