عضو پژوهشکده شورای شهر مشهد :
عضو پژوهشکده شورای شهر مشهد گفت: امروز احساس راحتی و آسایش کردن در سفر زیارتی یک الزام است و فراهم نمودن امکانات تفریح و آسایش باید به عنوان مکمل گردشگری محسوب گردد .
کد خبر: ۱۵۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 01 January 2016
به گزارش تابناک رضوی، دکتر برات علی خاکپور با بیان این مطلب افزود : در عصر حاضر باید تدابیری اندیشیده شود تا دسترسی آسان به تمام نقاط شهر مشهد به وجود آید و گردشگران بتوانند به راحتی برای رسیدن به مراکز خرید و تفریحی تردد نمایند.

امکانات تفریحی، مکمل گردشگری زیارتی است

وی ادامه داد : ما باید در تمام ابعاد رضایتمندی گردشگران را جلب نماییم و از مکان هایی که می‌توانند اقامت توریست مذهبی را افزایش دهند پشتیبانی کنیم چرا که این امر باعث ماندگاری زائر و در نهایت بهبود شرایط اقتصادی کلان شهر مشهد خواهد شد .
استاد دانشگاه فردوسی مشهد همچنین افزود: بخش خصوصی هم باید نیازهای زائر را شناسایی و در کنار زیارت گردشگران نیازهای آنان را تامین و در جهت رفاه آنها بکوشد. اگر گردشگر از مکانی که در آن رضایت دارد حضور پیدا کند، مسلما برای هزینه کردن در آن شرایط نیز با اقبال بیشتری اقدام خواهد کرد.
این گزارش حاکیست، مجتمع ورزشی ،فرهنگی و توریستی کوه سر با هدف کمک به امور فرهنگی و ورزشی در شهر مقدس مشهد در جهت استفاده و بهرمندی زائرین و مجاورین امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضاالمرتضی (ع) از محیطی شاد و پر از هیجان در اوقات فراغت ایجاد شده است .
گفتنی است وجود رستوران ها، کافی شاپ ها و غرفه های نمایشگاهی چون سالن های بیلیارد ، اسنوکر ، بولینگ واسکواش ، مجموعه آب درمانی ، زمین تنیس رو باز و مجموعه های اقامتی از امکانات و مزایایی منحصر به فرد این پروژه می باشد . در این پروژه ، ساختمانها و سالنها به گونه ای طراحی و اجرا شده اند که با حفظ جهت گیری منطقی و علمی خود، چشم انداز طبیعت را حفظ می کنند. به طوری که چشم اندازی فوق العاده ای از شهر مقدس مشهد از این پروژه وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار