رئیس اداره اوقاف لارستان از برگزاری ویژه برنامه نوروزی طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین در جوار بقعه متبرکه امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵ 19 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از تسنیم حجت الاسلام سیدابوالفضل بوستانی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از عید نوروز و مسافران در این ایام صورت گرفته است اظهار داشت: طرح آرامش بهاری براساس روال چند سال گذشته از 28 اسفندماه 93 تا 15 فروردین ماه 1394 ادامه دارد که در این مدت مبلغان در خیمه‌های معرفت به فعالیت‌های فرهنگی مذهبی می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه از فضای شبستان حرم‌های مطهر امامزادگان لارستان در صورت بارش نزولات آسمانی برای اسکان مسافران استفاده می‌شود تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی به صورت شیرینی، شربت و چای از دیگر برنامه های این اماکن مقدس برای مهمانان نوروزی است.

بوستانی خاطرنشان کرد: ایجاد هفت سین فاطمی(س) در امامزادگان شاخص لارستان اجرای برنامه تحویل سال نو، قرائت صلوات خاصه حضرت زهرا(س) و پخش پیام مقام معظم رهبری در لحظه تحویل سال از دیگر برنامه‌های حرم های مطهر است.

وی با اشاره به برگزاری سوگواره یاس نبوی 2 تا 6 فروردین ‌ماه 94 گفت: مهم‌ترین اهداف برگزاری سوگواره یاس نبوی شناساندن شخصیت واقعی، روایت مظلومیت‌ها و بیان فضائل و کرامات حضرت فاطمه (س) است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان بیان کرد: هر ساله زائران و عاشقان اهل بیت(ع) امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان را که از نوادگان بلافصل حضرت امام زین العابدین(ع) هستند مقصد گردشگری خود قرار می‌هند و امید است مانند سال گذشته شاهد حضور چند هزار نفری مسافران نوروزی در صحن و بارگاه این امامزاده جلیل القدر و سایر بقاع متبرکه لارستان باشیم.

برچسب ها: لارستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار